پیام سپاهان
جلوه روز قدس در صفوف دشمن‌شکن نمازجمعه برخی شهرستانهای اصفهان
جمعه 2 خرداد 1399 - 17:36:08
پیام سپاهان - اصفهان – مردم شهرستانهای سفید بویین میاندشت، گلپایگان، اردستان و خور امروز پس از برگزاری نماز جمعه با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل جنایتکار و مرگ بر آمریکا روز قدس را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر ، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز قدس، مردم شهرستان‌های سفید استان اصفهان با حضور در نماز جمعه، روز قدس را نیز گرامی داشتند.
بدین ترتیب در شهرستان‌های بویین میاندشت، گلپایگان، خوروبیابانک و اردستان که در حال حاضر نسبت به شیوع کرونا وضعیت آنها سفید اعلام شده است، مردم پس از نماز جمعه با طنین الله اکبر بندهای مختلف بیانیه روز قدس را تأیید کردند.
مردم با دست‌های گره خورده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و خواهان قطع دست‌های غاصب رژیم اشغالگر قدس از سرزمین فلسطین شدند و بر ادامه مقاومتی که سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی بنیان نهاد تا آزادی سرزمین مقدس مسلمانان یعنی قدس شریف تاکید کردند.
در سایر شهرستان‌های استان اصفهان، فرمایشات رهبر معظم انقلاب از بلندگوهای برخی مکان‌های عمومی و مساجد به شکل مستقیم پخش شد و مردم استان همگام با مردم کشور گوش به فرمایشات رهبری به مناسبت روز قدس سپردند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143387/جلوه-روز-قدس-در-صفوف-دشمن‌شکن-نمازجمعه-برخی-شهرستانهای-اصفهان
بستن   چاپ