پیام سپاهان
امام جمعه گلپایگان:
روز قدس از ابتکارات امام در راستای بیداری اسلامی بود
جمعه 2 خرداد 1399 - 17:36:08
پیام سپاهان - گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: روز قدس از ابتکارات امام در راستای بنیان نهادن بیداری اسلامی درجهان بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت گلپایگان سفید اعلام شده اما شرایط در شهرستان شکننده است چراکه به دلیل مهاجر پذیر بودن ممکن است شرایط تغییر کند و مساجد شهرستان نیز بازگشایی نشده است.
وی گفت: سیاست جمهوری اسلامی نفی و مبارزه تمام عیار با رژیم صهیونیستی است بنابراین هیچ گاه روز قدس تعطیل بردار نیست، امسال برای سلامتی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به مناسبت روز قدس مقام معظم رهبری به صورت مستقیم به ایراد سخنرانی پرداختند.
امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: روز قدس از ابتکارات امام در جهت بیداری اسلامی بود که نشان می‌دهد ایشان آگاهانه مسائل سیاسی را درک می‌کرد و تدابیر لازم را می‌اندیشید.
وی ابراز داشت: در شرایطی که رژیم صهیونیستی و قدرت‌های انگلیس و آمریکا به دنبال فراموشی و به حاشیه بردن موضوع فلسطین بودند اما امام با درک حساسیت آن را از حاشیه بیرون راند که یعنی مسئله فلسطین قومیتی و جغرافیایی نیست بلکه اسلامی و قبله اول مسلمین و مقدس‌ترین مکان است.
حجت الاسلام کرامتی افزود: مبارزه با رژیم صهیونیستی باید جز برنامه‌های اصلی ما قرار بگیرد و به هیچ وجه تعطیل بردار نیست، قدرت‌های استکباری در مقاطعی برای تعطیلی روز قدس تلاش داشتند اما به عنوان یک مسئله پویا همچنان مورد توجه است و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143386/روز-قدس-از-ابتکارات-امام-در-راستای-بیداری-اسلامی-بود
بستن   چاپ