پیام سپاهان
حذف درج اعتبار دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی
پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 19:51:49
پیام سپاهان - باشگاه خبرنگاران / معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: از امروز فرآیند مراجعه حضوری بیمه شدگان برای تمدید اعتبار دفترچه درمانی حذف و استفاده از سامانه استحقاق درمان جایگزین آن شده است.
عبدالرسول آقا هادی، معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان اظهار کرد: از امروز فرآیند مراجعه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به شعب و کارگزاری‌های رسمی سازمان تامین اجتماعی برای تمدید اعتبار دفترچه درمانی حذف و استفاده از سامانه استحقاق درمان جایگزین آن شده است.
آقا هادی افزود: براین اساس تمامی مراکز درمانی و داروخانه‌ها موظف به اجرای این قانون هستند و می‌توانند با وارد کردن کد ملی مراجعه کنندگان استحقاق درمان آنان را بررسی کنند.
معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: بیمه شدگان نیز می‌توانند برای بررسی و کنترل استحقاق درمان خود به آدرس medical.tamin.ir و darman.tamin.ir مراجعه و یا شماره کد دستوری #2*1*1420*4*را از طریق تلفن همراه وارد کنند.
وی کاهش رفت و آمد و صرفه جویی در وقت را از جمله اهداف اجرای این طرح دانست و ادامه داد: حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه تامین اجتماعی از جمله برنامه‌های آینده سازمان تامین اجتماعی است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143345/حذف-درج-اعتبار-دفترچه‌های-درمانی-تامین-اجتماعی
بستن   چاپ