پیام سپاهان
یک مسئول:
‌اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در انتخابات مجامع دخالت نمی کند
پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 13:21:20
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تلاش می کنیم در بحث برگزاری مجامع ورزشی اصل شفاف سازی و عدم دخالت اداره کل ورزش و جوانان در راستای موضوع انتخابات را رعایت کنیم.

سید محمد طباطبایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی باشگاهها به دلیل شیوع ویروس کرونا یکسری مشکلات معیشتی برای باشگاهدارانی که خود همیشه در کارهای خیر سهیم بودند، ایجاد شد، به همین دلیل براساس برنامه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بدنسازی و بالطبع هیئت بدنسازی استان قرار است به باشگاههای بدنسازی که شرایط لازم را دارند وام اختصاص یابد، همچنین با رایزنی با صندوق کارآفرینی امید و خیران، قرار است با سرمایه گذاری های لازم بتوانیم وامهای بیشتری را به باشگاههای متضرر ارائه دهیم.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در ورزش 30 رشته ورزشی انفرادی فعالیت خود را آغاز کردند، قرار است هفته آینده نیز در جلسه دیگری که با استانداری و علوم پزشکی داریم با حضور کارشناسان و تشکیل کارگروه بتوانیم با ایجاد پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی راهکاری برای راه اندازی سالن های بدنسازی داشته باشیم که البته تمام این موارد منوط به تایید ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا است.
طباطبایی تصریح کرد: در حال حاضر مجوز 30 رشته مشخص شده را صادر می کنیم، اما در حال رایزنی برای رشته هایی که ماهیت انفرادی دارند و نزدیک به رشته هایی که وضعیت سفید برای آنها صادر شده، هستیم تا بتوانیم برای ورزشکاران این رشته های نیز راهکاری داشته باشیم.
وی در خصوص شرایط لیگ فوتبال نیز اظهار کرد: بر اساس تصمیمات سازمان لیگ فوتبال و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، تمرینات باشگاهها از اول خرداد تحت نظارت وزارت بهداشت آغاز می شود و از 22 خرداد ماه شاهد برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران خواهیم بود. تمام آسیب ها، فرصت ها و تهدیداتی که ممکن است در بحث برگزاری مسابقات باشد بررسی و ارزیابی شده است و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و نکات فاصله گذاری فیزیکی مسابقات خوبی داشته باشیم و مشکلی برای افراد ایجاد نشود. با توجه به تصمیم گیری اکثر فدراسیون ها در خصوص اعلام اتمام لیگ هایی که داشتند در حال حاضر تنها دغدغه ما بحث لیگ فوتبال است که سعی شده بهترین تصمیم در مورد لیگ برتر و دسته یک انجام شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ارتباط با وضعیت ورزش استان و برگزاری مجامع ورزشی، خاطرنشان کرد: گروه کارشناسی ما در حال بررسی وضعیت هیئت های ورزشی هستند و در صورت نیاز مجامع برگزار می شود و مشکلی در این خصوص نیست. تلاش ما بر این است که در بحث برگزاری مجامع ورزشی اصل شفاف سازی و عدم دخالت اداره کل ورزش و جوانان در راستای موضوع انتخابات را رعایت کنیم.
وی در خصوص هیئت وزنه برداری گفت: هیئت وزنه برداری در یک سال گذشته با چالش هایی درگیر است و انتقاداتی از سوی افرادی که در مجمع حضور داشتند ارائه شده که در حال مکاتبه و رایزنی هستیم. البته مکاتباتی سال گذشته انجام شده و به دفتر امور مشترک رفته که امیدوارم بتوانیم بهترین تصمیم را برای این هیئت داشته باشیم؛ با توجه به اینکه یکی از ورزشکاران المپیکی ما از این رشته است، مطمئن هستیم هر چقدر توجه ویژه تری به این هیئت شود و تکلیف آن سریع تر مشخص شود، می توان در مباحث استعدادیابی و استعدادپروری و رسیدن به اهدافی که مدنظر داریم موفق تر عمل کنیم.
طباطبایی تاکید کرد: در حال بررسی وضعیت موجود هستم و بیشتر در پست هایی که با سرپرستی اداره می شد تغییرات داشتیم که بر اساس قوانین باید این تغییرات انجام می شد و در این مساله 3 اصل شایسته‌سالاری، تخصص و تعهد را در نظر گرفتیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143220/‌اداره-کل-ورزش-و-جوانان-اصفهان-در-انتخابات-مجامع-دخالت-نمی-کند
بستن   چاپ