پیام سپاهان
جنتی:
گیتی پسند بعد از عید فطر تمریناتش را آغاز می کند
چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 - 17:47:31
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیر عامل باشگاه گیتی پسند از شروع تمرینات تیم فوتسال این باشگاه بعد از تعطیلات عید فطر خبر داد.

علیرضا جنتی پس از جلسه امروز (چهارشنبه- 31 اردیبهشت) اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: برای جام ملت‌های آسیا 3 تاریخ در مرداد، آذر و بهمن اعلام شده که به احتمال زیاد این رقابت‌ها در آذرماه برگزار می‌شود. تعویق جام جهانی فوتسال به نفع بازیکنان ما بود و می‌توانیم در طول این مدت تجربیات خوبی کسب کنیم.
به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه گیتی پسندمدیر عامل این باشگاه اظهار کرد: تیم‌ گیتی پسند اصفهان تمرینات خود را بعد از عید فطر آغاز می‌کند. همچنین قرار شد که تیم‌ها بعد از فینال نقل و انتقالات خود را برای فصل جدید آغاز کنند.
وی افزود: در این جلسه اعضای فوتسال در نهایت تاریخ فینال لیگ برتر سال گذشته را که به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشده بود مشخص کردند. به طوری که مقرر شد بازی رفت به میزبانی گیتی پسند در 30 خرداد و بازی برگشت روز 6 تیر ماه به میزبانی مس سونگون برگزار شود. چنانچه بازی‌های این 2 تیم به تساوی کشیده شود، مسابقه سوم روز 10 تیر ماه در شهر کرمان برگزار خواهد شد. همچنین در این جلسه مقرر شد که بازی فینال بدون حضور تماشاگران برگزار شود. 
جنتی خاطر نشان کرد: در این جلسه همچنین اعضا تصمیم گرفتند که رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال را اوایل شهریور ماه آغاز کنند و تیم قهرمان این فصل لیگ برتر به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و تیم نایب قهرمان به مسابقات جام باشگاه‌های جهان اعزام شوند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/142484/گیتی-پسند-بعد-از-عید-فطر-تمریناتش-را-آغاز-می-کند
بستن   چاپ