پیام سپاهان
جاده یزدل به درم و طاهرآباد در آران‌وبیدگل مسدود شد
جمعه 22 فروردين 1399 - 17:05:13
پیام سپاهان - کاشان- معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آران‌وبیدگل گفت: محورهای مواصلاتی یزدل- درم و یزدل- طاهرآباد از توابع این شهرستان به دلیل پدیده شکافت زمین در پی بارش‌های شدید و رگباری 48 ساعته گذشته مسدود شده است.

ابراهیم آقابیگی روز جمعه در این زمینه اظهارداشت: در پی بارش‌های رگباری باران و تگرگ در این شهرستان، بروز سیلاب در رودخانه‎ها و مسیل‌های فصلی را داشتیم و با توجه به رخداد پدیده شکافت زمین در محورهای مواصلاتی روستای یزدل به درم یزدل به طاهرآباد، این مسیرها تا اطلاع ثانوی مسدود است.
وی با تاکید بر ماندن شهروندان در خانه در شرایط حساس کرونایی افزود: افرادی که نیازمند تردد اجباری در این نقاط هستند، باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آران‌وبیدگل با اشاره به تداوم بارندگی‌ در روزهای آینده تصریح کرد: اداره‌های عضو مدیریت بحران این شهرستان لازم است تا در کنار آمادگی نیرو و تجهیزات امدادی و خدماتی، تدابیر لازم در زمینه پیشگیری، کنترل و رویارویی با حوادث احتمالی از جمله آبگرفتگی معابر، سرمازدگی، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای و شهری را در دستور کار قرار دهند.
وی تاکید کرد: مردم به ویژه در شهرستان آران‌وبیدگل با رعایت مسایل ایمنی، از تردد و توقف در حریم و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی مانند گازرگاه، سوک‌چم و حیدر به جد خودداری کنند.
روستای یزدل از توابع بخش مرکزی شهرستان آران‌وبیدگل است.
بنابر اعلام اداره هواشناسی، آران‌وبیدگل در 48 ساعت گذشته شاهد بارش 53 میلی‌متر باران بود.
شهرستان آران‌وبیدگل با جمعیت بیش از 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.
برچسب‌ها
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش باران اصفهان آران وبیدگل

http://www.sepahannews.ir/fa/News/134954/جاده-یزدل-به-درم-و-طاهرآباد-در-آران‌وبیدگل-مسدود-شد
بستن   چاپ