پیام سپاهان
مدیر دارالمهدی دهاقان خبر داد:
توزیع بسته های حمایتی میان نیازمندان در دهاقان
جمعه 22 فروردين 1399 - 15:43:20
پیام سپاهان - دهاقان- مدیر دار المهدی دهاقان گفت: 313 بسته حمایتی کالا میان افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا در دهاقان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مردم در عرصه رسیدگی به افراد نیازمند همواره نقش مهم و تأثیرگذاری داشته‌اند که در بحران بلایا از جمله ویروس کرونا این نقش پررنگ‌تر شده است؛ در عرصه بحران کرونا برخی افراد از نظر اقتصادی و معیشتی دچار آسیب شدند که رسیدگی به این افراد امری مهم و ضروری است.
با توجه به همراهی مردم در مبارزه با کرونا به ویژه بازاریان، کسبه و دیگر گروه‌هایی که روز مزد بوده‌اند و این بحران بر معیشت و درآمد آنان اثرگذار بود، رسیدگی به این خانواده‌ها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
در این ارتباط مدیر دارالمهدی دهاقان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال با توجه شیوع ویروس منحوس کرونا، قادر به برگزاری جشن میلاد امام عصر (عج) در شهرستان و مدارس نبودیم.
مرضیه یوسفیان ادامه داد: با همفکری مربیان این مجموعه ویاری گروه جهادی شهدای عطا آباد و کانون محبان اهل بیت و مشارکت خیرین مهدی باور و مهدی یاور اقداماتی در راستای شادی نیازمندان و به خصوص اقشار آسیب دیده از این ویروس منحوس انجام دادیم.
وی بیان داشت: از جمله اقدامات انجام شده ذبح 5 رأس گوسفند و بسته بندی و توزیع آن با برچسب مهدوی، تهیه و تدارک 313 سبد حمایتی کالا شامل مواد غذایی خشک بهداشتی و همچنین مرغ گرم، توزیع 2000 شاخه گل لیلیوم و مزین شدن به برچسب مهدوی و پخت نان صلواتی توسط مربیان مجموعه، می‌توان اشاره کرد.
مدیر دار المهدی دهاقان با اشاره به برگزاری مسابقات مجازی به مناسبت نیمه شعبان بیان داشت: نقاشی، شعر و مولودی خوانی مهدوی، سخنرانی مهدوی، عکس نوشته مهدوی، کلیپ سازی مهدوی موضوعات این مسابقات بود.
وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی تحت عنوان کتاب با طعم قرنطینه ویژه بزرگسالان خبر داد و تصریح کرد: کتاب‌های مد نظر کتاب آماده باش از استاد حسن محمودی و کتاب حضور در ظهور از مرکز تخصصی مهدویت است.

پیام سپاهان


پیام سپاهان


پیام سپاهان


پیام سپاهان


پیام سپاهان


پیام سپاهان


پیام سپاهان


پیام سپاهان



http://www.sepahannews.ir/fa/News/134949/توزیع-بسته-های-حمایتی-میان-نیازمندان-در-دهاقان
بستن   چاپ