پیام سپاهان
مدیرکل مدیریت بحران:
بارندگی‌ 24 ساعت گذشته در اصفهان خسارت چندانی نداشت
جمعه 22 فروردين 1399 - 14:19:09
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری باران و رعد و برق 24 ساعت گذشته خسارتی چندانی در این استان برجا نگذاشته است.

منصور شیشه فروش روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این بارش‌ها بیشتر در نواحی غرب، شمال و جنوب استان گزارش شد و شاهد آب گرفتگی معابر شهری و پر آب و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی در قمصر، نیاسر و اردستان را شاهد بودیم.
وی ادامه داد: 13 مورد امدادرسانی در جریان بارش‌های شب گذشته و صبح امروز در استان انجام شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: تیم‌های امدادی از آغاز بارندگی‌ها، تاکنون نسبت به تخلیه آب تعدادی از منازل مسکونی واقع در شهر نیاسر اقدام کردند.
وی گفت: همچنین پنجشنبه شب و بامداد امروز به شماری از خودروها در جاده‌های بارانی استان امدادرسانی شد.
به گفته وی بارندگی و کاهش محسوس دما در کاشان و برزک موجب سرمازدگی و خسارت به تعدادی از مزارع و باغ‌های کشاورزی در این مناطق شده است.
شیشه فروش بیان کرد: امدادگران اصفهانی شب گذشته 2 کوهنورد گرفتار در ارتفاعات شهرستان اردستان را نجات دادند که به علت بارش شدید قادر به پایین آمدن ارتفاع نبودند.
وی اضافه کرد: در زمان حاضر آسمان اصفهان ابری و بارانی است و پیش بینی می شود بارش‌های رگباری و سیلابی تا بعدازظهر روز یکشنبه در استان ادامه داشته باشد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: اداره کل هواشناسی اصفهان پیش بینی کرد که وزش باد شدید و به نسبت شدید از فردا در بیشتر مناطق استان رخ خواهد داد.
وی با اشاره به اینکه توصیه‌های لازم برای استحکام بخشی گلخانه‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از سرمازدگی به کشاورزان شد، تصریح کرد: همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی و اعضای ستاد بحران استان برای مقابله با سیل احتمالی در حالت آماده‌باش قرار دارند و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی به حادثه دیدگان امدادرسانی خواهند کرد.
بارش باران 24 ساعت گذشته در بیشتر نقاط استان اصفهان گزارش شد و پس از سمیرم، آران‌وبیدگل با 14 میلی‌متر شاهد بیشترین بارندگی بود.
وی افزود: در این مدت در شهرهای دهق با 10.8، فریدون‌شهر 10.2، کاشان 9.8، داران 8.8، گلپایگان 8.3، خوانسار 7.3، برزک 7، نطنز 5.6، اصفهان 5، دهاقان 4.8، زرین‌شهر 3.7، بوئین‌ و میاندشت 3.6، کبوترآباد 3.4، علویجه 3.3، خور و بیابانک 2.7، چادگان 2.5، مبارکه 2.4، شهرضا 2.4، نجف‌آباد 2.3، فرودگاه 1.4، میمه 1.1، چوپانان 0.8، اردستان 0.5، مورچه‌خورت 0.5 و نائین 0.4 میلی‌متر باران ثبت شد.
برچسب‌ها
سازمان مدیریت بحران کشور بارش باران اصفهان خسارت مالی استانداری اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/134946/بارندگی‌-24-ساعت-گذشته-در-اصفهان خسارت چندانی-نداشت
بستن   چاپ