پیام سپاهان
آذرافروز:
شهید صیاد شیرازی، عامل وحدت میانِ نیروهای مسلح بود
پنجشنبه 21 فروردين 1399 - 18:14:48
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: شهید صیاد شیرازی عامل اصلی و کلیدی برای ایجاد و حفظ وحدت بین نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه بود.

امیر سرتیپ دوم ستاد محسن آذرافروز امروز (پنجشنبه 21 فروردین) در سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی فعالیت انقلابی و مذهبی خود را با جمعی از همکاران خود در دوران طاغوت آغاز کرد، گفت: با توجه به اینکه ایشان ذاتاً یک سرباز انقلابی و ولایی بود در مرکز آموزش توپخانه دروس تخصص و ویژه توپخانه را شخصاً تدریس می کردند و همراه این آموزش ها که بنده افتخار شاگردی ایشان را داشتم، آموزش های اخلاقی و دینی را هم چاشنی آموزش های خود می کردند تا افرادی انقلابی و ولایی تحویل جامعه ارتش دهند و این از دغدغه های شهید والا مقام بود.
وی افزود: از مهمترین دلایلی که موجب شد تا منافقین کور دل صیاد شیرازی را ترور و به شهادت برسانند این بود که این شهید والامقام نقش ارزنده‌ای در آرامش دادن و نظم و امنیت بخشیدن به منطقه کردستان و ناکامی منافقین در اجرای طرح ها و برنامه های ضد انقلابی داشت.
ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین مدیریت جهادی و کارآمد آن شهید در دفاع از تمامیت ارضی، ولایت و دین در 8 سال دفاع مقدس و طرح ریزی و هدایت و اجرای عملیات های آن دوران از جمله عملیات های غرور آفرین فتح المبین، طریق القدس، بیت المقدس، والفجر و دیگر عملیات ها جلوه ای خاص داشت.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ارتشِ اصفهان، آذرافروز، تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی عامل اصلی و کلیدی برای ایجاد و حفظ وحدت بین نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه بود و از جمله موارد و دلایل اصلی ترور و به شهادت رساندن ایشان درایت و تدبیر آن شهید عزیز در عملیات مرصاد بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/134076/شهید-صیاد-شیرازی،-عامل-وحدت-میانِ-نیروهای-مسلح-بود
بستن   چاپ