پیام سپاهان
فرمانده نیروی انتظامی کاشان عنوان کرد:
اعمال محدودیت تردد در معابر کاشان تا ساعت 17 روز جمعه
پنجشنبه 21 فروردين 1399 - 15:44:49
پیام سپاهان - کاشان- فرمانده نیروی انتظامی کاشان از اعمال محدودیت تردد در معابر کاشان تا ساعت 17 روز جمعه خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از الزامات کنترل و مهار ویروس کرونا در کاشان محدودیت تردد به خصوص در خودروهای سواری است، اظهار داشت: طرح اعمال محدودیت خودروها که با عنوان طرح زوج و فرد شناخته می شود تا ساعت 17 روز جمعه از درب منازل شهروندان کاشانی در 11 نقطه شهرستان کاشان اعمال می شود.
وی همچنین با اشاره به عزم جدی راهور نیروی انتظامی برای اعمال طرح محدودیت تردد در سطح شهر کاشان ابراز داشت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده تردد خودروهای سواری در بین شهرها و شهرستان های دیگر نیز ممنوع و متخلفان علاوه بر جریمه پنج میلیون ریالی، اتومبیل آنها هم به مدت یکماه توقیف می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان همچنین با اعلام خبر پایان کار یک فروشنده مواد افیونی در کاشان تصریح کرد: بعد از دریافت گزارش هایی مبنی بر اینکه فردی در حال توزیع مواد افیونی در شهر کاشان است، مراتب در دستور کار ماموران قرار گرفت و با دستگیری فرد قاچاقچی بیش از یک کیلوگرم ماده مخدر گُل از مخفیگاه او کشف شد.
وی همچنین از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو از شهروندان و با بررسی این موضوع، ماموران آگاهی نیروی انتظامی کاشان موفق شدند سارق را دستگیر کنند.
سرهنگ قربانی با اشاره به اینکه سارق اموال داخل خودرو به 11 فقره سرقت اعتراف کرد، افزود: همچنین ماموران نیروی انتظامی کاشان توانستند سارق دیگری را که اقدام به سرقت حرفه ای قطعات موتور سیکلت می کرد را دستگیر کنند.
وی با بیان اینکه سارق قطعات موتور سیکلت نیز به 15 فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: عدم رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان برای حفاظت از وسائل نقلیه مهمترین عامل سواستفاده سارقین است و بر این اساس لازم است دارندگان وسایل نقلیه با رعایت توصیه ها و هشدارهای پلیس از سرقت وسایل نقلیه و لوازم داخل آن پیشگیری نمایند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/134074/اعمال-محدودیت-تردد-در-معابر-کاشان-تا-ساعت-17-روز-جمعه
بستن   چاپ