پیام سپاهان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان خبر داد:
حرکت کاروان شادی و جشن نیمه شعبان در معابر شهرستان دهاقان
چهارشنبه 20 فروردين 1399 - 16:38:14
پیام سپاهان - دهاقان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان از برگزاری کاروان شادی و استقبال از امام عصر(عج) به مناسبت میلاد باسعادت امام زمان (عج) در شهرستان دهاقان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دهاقان، سرهنگ پاسدار اکبر یعقوبی از برگزاری کاروان شادی و استقبال از امام عصر (عج) به مناسبت میلاد باسعادت امام زمان (عج) در شهرستان دهاقان خبر داد.
وی در این ارتباط اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ولادت منجی عالم بشریت و عدم امکان برگزاری جشن در محیط بسته با حضور مردم، با هدف گسترش یاد و نام امام زمان (عج)، ترویج اندیشه مهدویت و انتظار حقیقی و همچنین ایجاد نشاط معنوی و طراوت در شرایط کنونی جامعه، کاروان شادی و استقبال از امام زمان (عح) حرکت کرده و نوای دلنشین یا مهدی را به گوش مردم عزیز و گرامی می رساند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان ادامه داد: این برنامه از ساعت 17:30 روز چهار شنبه از شهر دهاقان آغاز و به صورت محله ای و بدون تجمع برگزار می شود.
یعقوبی بیان داشت: این کاروان در هر محله حدود پانزده دقیقه توقف می کند و برنامه هایی همچون گروه سرود و مولودی اجرا می شود و بسته های فرهنگی نیز درب منازل توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: در شب میلاد امام زمان راس ساعت 20 زیارت آل یاسین، ساعت 20:45 دعای سلامتی امام زمان و ساعت 21 برنامه نور افشانی برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با اشاره به برنامه های روز میلاد امام زمان (عج) بیان داشت: روز پنجشنبه کاروان شادی در سایر مناطق شهرستان اقدام به برگزاری برنامه خواهد نمود.
سرهنگ یعقوبی گفت: به یاری خداوند متعال از دوران بیماری کرونا عبور کرده و دوباره در کنار مردم برنامه فرهنگی و مذهبی با شکوهی برگزاری می کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/134033/حرکت-کاروان-شادی-و-جشن-نیمه-شعبان-در-معابر-شهرستان-دهاقان
بستن   چاپ