پیام سپاهان
مدیر موکب حضرت علی ابن باقر(ع) کاشان خبر داد:
طبخ بیش از 9 هزار پرس غذای گرم برای بیماران کرونایی در کاشان
چهارشنبه 20 فروردين 1399 - 16:38:13
پیام سپاهان - کاشان- مدیر موکب حضرت علی ابن باقر(ع) کاشان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 9 هزار غذای گرم برای بیماران کرونایی در کاشان طبخ، بسته بندی و توزیع شده است.

احمد کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا در کاشان خادمین این موکب در خدمت مردم هستند، اظهار داشت: فعالیت های موکب در قالب مقابله با کرونا ویروس از روز 13 اسفند 98 با اهدای 180 شاخه گل به پرسنل و کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی کاشان آغاز شد.
وی با اشاره به اقدامات موکب حضرت علی ابن باقر (ع) در زمینه تهیه بسته های غذایی و بهداشتی بیان داشت: یکی از مهمترین فعالیت های موکب حضرت علی ابن باقر (ع) کاشان طبخ روزانه غذا برای بیماران کرونایی است.
طبخ روزانه بیش از 500 پرس غذا در کاشان
مدیر موکب حضرت علی ابن باقر (ع) با اشاره به اینکه طبخ روزانه غذا از روزی 60 پرس آغاز و هم اکنون روزانه بیش از 500 پرس غذا طبخ می شود، خاطرنشان کرد: تا امروز بیش از 9 هزار پرس غذای گرم برای بیماران کرونایی کاشان که در منزل قرنطینه هستند طبخ، بسته بندی و توزیع شده است.
وی با بیان اینکه تمامی مراحل تهیه و توزیع غذاها زیر نظر مستقیم ناظر بهداشتی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان است، یادآور شد: تمام مسائل و نکات بهداشتی در هنگام طبخ، بسته بندی و توزیع غذا توسط خادمین موکب حضرت علی ابن باقر (ع) رعایت می شود.
تهیه و توزیع بیش از 10 هزار ماسک
کریمی همچنین از تهیه و توزیع سه هزار بسته بهداشتی در بین خانواده های نیازمند کاشان خبر داد و اظهار داشت: از دیگر اقدامات موکب حضرت علی ابن باقر (ع) تهیه بیش از 10 هزار ماسک است که در جامعه هدف توزیع شد.
وی همچنین با اشاره به اقدامات فرهنگی و تبلیغی موکب علی ابن باقر (ع) کاشان برای مقابله با کرونا افزود: طراحی و انتشار پوسترهایی مربوط به تشویق مردم برای در خانه ماندن و همچنین انجام فعالیت های ورزشی در منزل از جمله این فعالیتهاست.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/134031/طبخ-بیش-از-9-هزار-پرس-غذای-گرم-برای-بیماران-کرونایی-در-کاشان
بستن   چاپ