پیام سپاهان
ترد وسایط نقلیه سبک و سنگین در خور و بیابانک ممنوع است
چهارشنبه 20 فروردين 1399 - 16:37:45
پیام سپاهان - اصفهان_ایرنا_ فرماندار خور و بیابانک گفت: با توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هرگونه تردد وسایط نقلیه اعم از دوچرخه، موتورسیکلت، خودروی سواری سبک و سنگین در معابر و خروجی شهر و روستا در این شهرستان ممنوع است.

عباس بلانیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح از ساعت 16 امروز چهارشنبه 20 فروردین آغاز و به مدت 2 روز اجرا می شود.
وی هشدار داد: در صورت تخلف، وسیله نقلیه به مدت یک ماه توقیف و رانندگان مشمول جریمه 500 هزار تومانی خواهند شد و به مراجع قضایی نیز معرفی می‌شوند.
وی ادامه داد: طرح ممنوعیت تردد در روزهای 21 و 22 فروردین نیز ادامه دارد.
بلانیان با بیان‌اینکه هرگونه تجمع و توزیع نذورات از جمله در جشن نیمه شعبان ممنوع است،گفت: از مردم‌می خواهیم همکاری لازم را با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان داشته باشند و بهداشت فردی را رعایت کنند.
فرماندار خور و بیابانک با قدردانی از عوامل اجرایی ستاد مدیریت کرونای شهرستان به‌ویژه نیروهای بسیج مردمی بابت خدمات شبانه‌روزی آنها، بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان دوران اپیدمی کرونا بر اساس پروتکل‌های ابلاغ شده تاکید کرد.
بلانیان همچنین با اشاره به نورباران شب نیمه شعبان گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا 12 نقطه آسمان شهرهای خور، فرخی و جندق، نورباران و دعای فرج زمزمه می‌شود.
خور و بیابانک با 20 هزار نفر جمعیت در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/134024/ترد-وسایط-نقلیه-سبک-و-سنگین-در-خور-و-بیابانک-ممنوع-است
بستن   چاپ