پیام سپاهان
2 هزار لیتر مواد ضد عفونی بین اصناف خور و بیابانک توزیع شد
چهارشنبه 20 فروردين 1399 - 16:37:45
پیام سپاهان - اصفهان_ایرنا_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک گفت:‌ در یک ماه گذشته 2 هزار لیتر مواد ضد عفونی‌کننده دست و سطوح بین اصناف و مردم شهرستان توزیع شد.

سرهنگ دوم پاسدار محمد حسین الیاسی روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقلام توسط 250 نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و گردان بیت‌المقدس بین بانک‌ها و صنوف مختلف توزیع شد.
وی همچنین با اشاره به برپایی ایستگاه‌های غربالگری و کنترل ورودی‌های شهرستان گفت: این طرح در پنج نقطه شهرستان با همکاری هلال احمر، بسیج، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان اجرا شد و در جریان آن بیش از هفت هزار نفر در ورودی‌ها و مناطق شهری و روستایی این شهرستان پایش سلامت شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک با بیان‌اینکه در این مدت600 سبد معیشتی به ارزش 85 میلیون ریال نیز بین خانواده‌های آسیب‌دیده توزیع شد، افزود: این سبدها شامل برنج، ماکارونی، رُب گوجه و روغن بود.
الیاسی در باره اجرای طرح بلوک‌بندی خور و بیابانک گفت: یکی از اهداف اجرای این طرح، تقسیم‌بندی شهرستان به 33 بلوک بود که در قالب آن اطلاع‌رسانی عمومی، ضدعفونی معابر، آموزش و آگاه‌سازی شهروندان، برپایی ایستگاه سلامت و پایش مسافران و رانندگان، مقابله با احتکار و گرانفروشی، استفاده از کمک خیرین برای خرید تجهیزات و اقلام بهداشتی و دوخت ماسک توسط بسیج جامعه زنان اجرا شد.
خور و بیابانک با 20 هزارنفر جمعیت در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است.
برچسب‌ها
کرونا خور و بیابانک اصفهان بهداشت و سلامت

http://www.sepahannews.ir/fa/News/134023/2-هزار-لیتر-مواد-ضد-عفونی-بین-اصناف-خور-و-بیابانک-توزیع-شد
بستن   چاپ