پیام سپاهان
ساعت 21 امشب شهر اصفهان نورافشانی می شود
چهارشنبه 20 فروردين 1399 - 15:40:07
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: با توجه به محدودیت هایی که برای قطع زنجیره انتقال کرونا برای برگزاری جشن ها و مراسم اعمال شده، شهرداری اصفهان امشب در شب نیمه شعبان مناطق 15 گانه شهر را نورافشانی خواهد کرد.

ایمان حجتی با بیان اینکه امشب در شب میلاد فرخنده حضرت صاحب الزمان (عج) در 15 منطقه شهر اصفهان آسمان شهر توسط شهرداری نورافشانی می شود، اظهار کرد: شهروندان می توانند این ویژه برنامه را با عنوان «ماه روشن، ماه امید» از منازل خود تماشا کنند.
به گزارش ایسنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، وی ادامه داد: هر سال در اصفهان در شب میلاد مراسم و جشن های مردمی زیادی برگزار می شد، درحالی که امسال به دلیل محدودیت هایی که برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اعمال شده است، دیگر شاهد این مراسم نیستیم، اما شهرداری اصفهان این برنامه را در کنار گروه های مردمی برنامه ریزی کرده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همزمان با شهرداری، گروه های دیگر مردمی در این ساعت همراه هستند و آنها هم از نقاط مختلف از جمله برخی مساجد، پایگاه های مردمی و ... این نورافشانی را ساعت 21 امشب انجام خواهند داد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/134018/ساعت-21-امشب-شهر-اصفهان-نورافشانی-می-شود
بستن   چاپ