پیام سپاهان
تا پایان فروردین؛
عمل‌های جراحی غیرضروری در کاشان ممنوع است
سه شنبه 19 فروردين 1399 - 12:51:24
پیام سپاهان - کاشان- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان از ممنوع شدن عمل‌های جراحی غیرضروری در مرکزهای درمانی این شهرستان تا پایان فروردین‌ماه خبر داد.

محمد حاجی‌جعفری روز سه‌شنبه در نشست شورای درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: این اقدام به منظور جلوگیری از ابتلای بیماران و کادر درمان به بیماری کووید 19 صورت پذیرفته است.
وی با اشاره به آغاز موج دوم شیوع این بیماری تصریح کرد: هنوز به صورت روزانه بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان بیان کرد: مطب‌های خصوصی زیر نظارت سازمان نظام پزشکی می‌توانند با رعایت موازین بهداشتی و جلوگیری از تجمع همچنان فعالیت داشته باشند.
وی با اشاره به احتمال تصمیم‌هایی دیگر در صورت بروز شرایط جدید اضافه کرد: درمانگاه‌ها و کلینیک‌های دانشگاه نیز با رعایت موازین بهداشتی و به صورت محدود فعال خواهند شد.
حاجی‌جعفری با اشاره به بستری بیماران اورژانسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان از هفته آخر فروردین‌ماه تاکید کرد: با توجه به شرایط بیمارستان، در مورد تعداد بیماران بستری و پذیرش بیماران جدید مبتلا به کرونا در این رابطه در روزهای آتی تصمیم‌گیری خواهد شد.
بیماری ویروسی کرونا 2019 (COVID-19) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، به بیش از 200 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
بنابر آمارهای رسمی در مجموع تا کنون 60 هزار و 500 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این میان 24 هزار و 236 نفر بهبود یافتند و سه‌هزار و 739 نفر جان‌باختند.
برچسب‌ها
ویروس کرونا اصفهان کاشان بهداشت و سلامت

http://www.sepahannews.ir/fa/News/133932/عمل‌های-جراحی-غیرضروری-در-کاشان-ممنوع-است
بستن   چاپ