پیام سپاهان
فرماندار کاشان:
نیروی مقاومت بسیج کاشان دارای یک بدنه دلسوز و مقاوم است
شنبه 16 فروردين 1399 - 22:46:30
پیام سپاهان - کاشان- فرماندار کاشان گفت: نیروی مقاومت بسیج کاشان دارای یک بدنه دلسوز و مقاوم است.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اکبر مرتضایی شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی مقاومت بسیج کاشان اظهار داشت: بسیج شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در تمام سالهای انقلاب حضوری پرشور و گسترده در همه صحنه ها داشته است.
وی با اشاره به اقدامات جهادی و داوطلبانه نیروی مقاومت بسیج در بحرانهای سیل و زلزله در سال گذشته افزود: فعالیت نیروهای جهادی بسیجی کاشانی و کمک و یاری به دیگر هموطنان در مناطق سیل زده و زلزله زده نشان از حس والای انساندوستی بسیجیان کاشانی دارد.
فرماندار کاشان بیان داشت: همزمان با بحران شیوع کرونا بسیجیان کاشان شبانه روز در حال ضدعفونی کردن معابر و تهیه بسته های بهداشتی و غذایی برای بیماران کرونایی هستند.
وی ابراز داشت: مجموعه نظامی و انتظامی به همراه پرسنل زحمتکش بخش بهداشتی و درمانی شهرستان کاشان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با برپایی ایستگاه های ایست و بازرسی در مبادی ورودی بخش های چهارگانه شهرستان اقدامات لازم را برای غربالگری انجام دادند.
مرتضایی همچنین با اشاره به اینکه روستاها و افراد ساکن آن جز آسیب پذیرترین افراد در مقابل ویروس کرونا هستند، بیان داشت: با وجود پراکندگی 57 روستای کاشان سعی شد اقدامات حفاظتی با همکاری و همیاری تمام دستگاه های ذی ربط‌ انجام شود تا کمترین آسیب متوجه افراد ساکن در روستاها به خصوص سالمندان شود.
مرتضایی همچنین با اشاره به اینکه نیروهای بسیج ناحیه کاشان سهم بسزایی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان دارند، یادآور شد: ناحیه مقاومت بسیج کاشان و بسیجیان کاشان دارای یک بدنه دلسوز و مقاوم هستند.
وی در پایان ضمن تشکر از زحمات سرهنگ مرتضی عمو مهدی در مدت تصدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان برای سرهنگ کریم اکبری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج کاشان آرزوی موفقیت کردد.
به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ کریم اکبری پیش از این فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان بودند که با حکم سردار فدا به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان منصوب شدند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131990/نیروی-مقاومت-بسیج-کاشان-دارای-یک-بدنه-دلسوز-و-مقاوم-است
بستن   چاپ