پیام سپاهان
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دهاقان:
پاسداران در خط مقدم جهاد و مبارزه حضور فعال دارند
شنبه 16 فروردين 1399 - 14:31:07
پیام سپاهان - دهاقان- نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت:ضمن گرامیداشت روز پاسدار با اشاره به شاخصه های پاسداری گفت: پاسداری شغل نیست بلکه یک ارزش و تعهد است که شب و روز نمی شناسد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباغی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت اعیاد شعبانیه، با اشاره به شاخصه های پاسداری اظهار داشت: پاسداری شغل نیست بلکه یک ارزش و تعهدی است که شب و روز نمی شناسد و همیشه در خط مقدم جهاد و مبارزه، کمک و همیاری به مردم در صحنه ها و شرایط مختلف حضور فعال و شایسته دارد.
وی تصریح کرد: پاسدار و پاسداری از انقلاب یعنی روحیه جهادی، انقلابی، تعهد و مسئولیت پذیری داشتن که به صورت آتش به اختیار در شرایط حساس و بحرانی در خط مقدم مبارزه قرار گرفته و جانفشانی، ایثار و از خودگذشتگی کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دهاقان بیان داشت: جهاد و مجاهدت فرد پاسدار یک جهاد شبانه روزی است که حد و مرز نمی شناسد و در این راستا می بایست تمام شئونات و شاخصه های پاسداری را رعایت کند.
صباغی در پایان با توجه به دامنگیر شدن ویروس منحوس کرونا در کشور و ضمن تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت و کادر و مراکز درمانی که به صورت شبانه روزی جهاد فی سبیل الله می کنند، افزود : در ابتلائات سره از ناسره جدا می شود، در شرایط عادی که زندگی عادی در جریان است مومن و غیر مومن ، مرد و نامرد ،قوی و ضعیف ، شجاع و ترسو ، پای کار و بی خیال مشخص نمی شود بلکه در کارزار، بلاء ، ابتلاء و امتحان است که تفکیک صورت می گیرد و پرده ها کنار می رود و متدینین نمود پیدا می کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131961/پاسداران-در-خط-مقدم-جهاد-و-مبارزه-حضور-فعال-دارند
بستن   چاپ