پیام سپاهان
رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار خبر داد:
جلوگیری از ورود 700 خودرو به خوانسار
پنجشنبه 14 فروردين 1399 - 14:47:48
پیام سپاهان - خوانسار- رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار گفت: 700 خودرو تا کنون با اقناع سازی و آموزش توسط نیروهای داوطلب هلال احمر از ادامه مسیر منصرف شدند.

امین قشلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر این شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: تاکنون با به کارگیری 40 نیروی نجاتگر و داوطلب مردمی هفت هزار نفر در گلپایگان غربالگری شده‌اند.
وی گفت: 700 خودرو تا یازدهم فروردین با اقناع سازی و آموزش توسط نیروهای داوطلب هلال احمر از ورود به شهرستان و ادامه مسیر منصرف شدند البته این آمار تا 11 فرودین ماه استخراج شده است و تقریبأ روزهای 12 و 13 فروردین تردد نداشتیم.
رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار خاطرنشان کرد: تعداد شش هزار بطری مواد ضد عفونی و 500 عدد ماسک به صورت رایگان توزیع شده است.
وی ضمن قدردانی از فرماندار و سایر دستگاه‌هایی که در مقابله با ویروس کرونا در شهرستان تلاش دارند، گفت: نیروهای داوطلب هلال احمر کماکان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در ایستگاه‌ها در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
قشلاقی تأکید کرد: 80 درصد افراد مبتلا ظاهرأ هیچ گونه علائمی ندارند که می‌تواند عامل انتشار ویروس در جامعه باشند بنابراین از شهروندان تقاضای ماندن در خانه و رعایت فاصله اجتماعی داریم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131875/جلوگیری-از--ورود-700-خودرو-به-خوانسار
بستن   چاپ