پیام سپاهان
در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام شد؛
بازگرداندن 4000 خودرو به مبدا در ورودی شمالی اصفهان
پنجشنبه 14 فروردين 1399 - 12:42:45
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان رئیس ستاد مقابله با کرونا شاهین‌شهرو میمه، از غربالگری 303 نفر در پایگاه‌های ورودی شهرستان، بازگرداندن 4000 خودرو به مبدا در ورودی شمالی استان و صدور 318 جریمه 500هزارتومانی برای خودروهای متخلف در شاهین‌شهر و میمه، خبر داد.

اسفندیار تاجمیری، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بازرسی‌های میدانی در کل شهرستان بیانگر مشارکت عمومی شهروندان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال کرونا مخصوصا محدودیت ‌های ترافیکی در راستای تامین امنیت سلامت و قطع چرخه انتقال ویروس کرونا است.
وی، با تاکید بر همکاری شهروندان در رعایت قانون منع تردد شهری و بین‌شهری خودروها در 12 و 13 فروردین، خاطرنشان‌کرد: از زمان اجرایی شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان ساعات کاری سیزدهم فروردین، 18خودرو متخلف در سطح شهرستان، توقیف و برای 318 خودرو، جریمه 500 هزارتومانی مصوب در ستاد ملی کرونا، صادر شد.
تاجمیری، با اشاره به محورهای مواصلاتی شمال-جنوب شاهین‌شهر ومیمه و نقش شهرستان در کنترل ورودی‌های اصفهان از آزاد راه اصفهان-کاشان در پلیس راه و ورودی بخش میمه، افزود: با نظارت مسئولان مستقر در پایگاه‌های غربالگری بین‌شهری، در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال کرونا، تعداد 4308 خودرو غیربومی به شهرهای مبدا بازگردانده شدند.
وی، با اشاره به استقرار پانصد نفر در 17 پایگاه ایست، کنترل و غربالگری شهرستان در سه شیفت کاری، افزود: در پایگاه‌های، کنترل و غربالگری ورودی شهرستان 303 نفر غربالگری شدند که از این تعداد 74 نفر به مراقبت‌های بهداشتی‌خانگی نیاز داشته و 26 نفر نیز به مراکز درمانی فرستاده شدند.
رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهرستان شاهین شهر و میمه، بر همکاری واحدهای صنفی در اجرایی شدن محدودیت فعالیت و تعطیلی واحدهای غیر ضروری اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با اجرایی شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی 24 واحد صنفی غیرضروری به مدت یک ماه در شهرستان پلمب شد.
تاجمیری، با بیان اینکه، طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین در ستاد ملی مقابله با کرونا تمدید شد، خاطر نشان‌کرد: کاهش چرخه انتقال ویروس کووید 19 و گذر از فراگیری آن در گرو همکاری و مشارکت عموم مردم با تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131866/بازگرداندن-4000-خودرو-به-مبدا-در-ورودی-شمالی-اصفهان
بستن   چاپ