پیام سپاهان
فرماندار:
کاشانی‌ها در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مشارکت خوبی دارند
چهارشنبه 13 فروردين 1399 - 20:00:07
پیام سپاهان - کاشان- فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به ویژه در روز طبیعت گفت: مشارکت شهروندان و وضعیت در این منطقه به نسبت سایر شهرستان‌ها خوب بوده است.

علی‌اکبر مرتضایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران کاشان افزود: امروز سیزدهم فروردین 1399 و روز طبیعت برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان، کادر درمانی و پست که باید تردد داشته باشند را شناسایی کردیم و کارت تردد دادیم و الحمدالله سایر اقشار مردم هم همکاری خوبی داشتند.
وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه‌ها مردم نباید روز سیزده به در از خانه خارج می‌شدند که ممکن است برخی استثناها هم وجود داشته باشد اما مهم این است که مجموع تلاش‌های نیروی انتظامی، بسیج و ارتش را که وارد عمل شدند، بی‌ارج نکنیم و از عملکرد این نیروها رضایت کامل وجود دارد.
فرماندار ویژه کاشان اظهارداشت: خود مردم عزیز در نقاط مختلف شهرها و روستاها داوطلبانه با کمک خیرین کار را پیش می‌برند و ما تنها نظارت می‌کنیم و در صورت لزوم تا حد توان برای برطرف کردن نیازها هماهنگی انجام دهیم.
وی به مصوبه‌ لزوم جلوگیری پلیس راه از ورود هر گونه خودرو از محور تهران- قم به سمت این شهرستان اشاره کرد و افزود: این مصوبه‌ها موقتی است و زمان آغاز و پایان آن با سایر مصوبه‌ها تفاوت دارد چرا که ما نمی‌توانیم کریدور اصلی را ببندیم اما داخل شهرها و روستاها را با توجه به میزان نیرویی که داشتیم، شرایط را به خوبی کنترل کردیم.
فرماندار ویژه کاشان تاکید کرد: تلاش کردیم در هر نقطه‌ای که ایست و بازرسی وجود دارد، نیروی انتظامی مسوولیت اصلی آنها را عهده‌دار باشد اما هر چه از پست اصلی به سمت داخل شهرها و روستا نزدیک می‌شویم، بیشتر نیروهای داوطلب هستند که آنجا را مدیریت می‌کنند.
وی همچنین به بازدید از نقاط مختلف شهرستان از جمله نیاسر اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی برای نظارت بر اجرای طرح سفری به بخش نیاسر صورت گرفت که همانند سایر بخش‌های شهرستان کاشان از وضعیت بسیار مطلوب و خوبی برخوردار است.
مرتضایی با اشاره به 920 پست بازرسی تا آخرین نقطه که به استان مرکزی وصل می‌شود، بیان کرد: ارتش، سپاه و نیروی مقاومت بسیج، نیروی انتظامی و داوطلبین مردمی از تمامی روستاها و شهر نیاسر به خوبی با هم همکاری کرده‌اند و نتیجه این همکاری موجب شده که ورودی به نیاسر نداشته باشیم که یکی از پرجاذبه‌ترین نقاط شهرستان کاشان به شمار می‌رود.
وی با آرزوی سالی خوش و توام با موفقیت گفت: امیدواریم همه بیماران ان‌شاء‌الله شفا پیدا کنند و به زودی شاهد روزی باشیم که این مشکل از کل جهان، به ویژه کشور عزیزمان ایران و شهرستان کاشان رخت بربندد.
بیماری ویروسی کرونا 2019 (COVID-19) نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از 90 درصد کشورها سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
شهرستان کاشان با جمعیت بیش از 365 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان و 100 کیلومتری جنوب قم واقع شده است.
برچسب‌ها
ویروس کرونا اصفهان کاشان روز طبیعت

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131846/کاشانی‌ها-در-طرح-فاصله‌گذاری-اجتماعی-مشارکت-خوبی-دارند
بستن   چاپ