پیام سپاهان
پلیس با کسانی که سلامت عمومی جامعه را به خطر بیندازند برخورد می‌کند
چهارشنبه 13 فروردين 1399 - 11:24:04
پیام سپاهان - اصفهان - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: کسانی که بهداشت و سلامت عمومی جامعه را با رفتارهای هنجارشکنانه و مقابله‌گرایانه خود در شرایط تهدید بیماری کرونا به خاطر بیندازند با برخورد جدی پلیس مواجه می‌شوند.

سرهنگ محمدرضا محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر محدودیت‌های تردد در روز طبیعت افزود: توصیه و تاکید بر در خانه ماندن و رعایت سلامت خود و دیگران باید بدون مداخله پلیس از سوی شهروندان رعایت شود.
وی با اشاره بر ممنوعیت تردد خودروها از در منزل تصریح کرد: شهروندان برای نمایش فرهنگ نوع‌دوستی و بهداشت عمومی برای در امان ماندن از ویروس کرونا در خانه بمانند.
رییس پلیس راهور اصفهان اضافه کرد: از سویی هنجارشکنان و افرادی که قانون را رعایت نمی‌کنند علاوه بر جریمه 500 هزار تومانی با برخورد قاطع پلیس مواجه می‌شوند.
رییس پلیس راهور اصفهان افزود: طی 48 ساعت گذشته بالغ بر250 خودرو به دلیلی بی‌توجهی به هشدارهای اعلام شده مبنی بر ممنوعیت تردد در سطح شهر توسط پلیس راهور جریمه 500 هزار تومانی شدند.
وی به جریمه هشت هزار و 652 خودرو در طرح زوج و فرد و جریمه 971 خودرو در حاشیه زاینده رود اشاره کرد و گفت: برخوردهای پلیس امروز تشدید می‌شود.
محمدی یادآور شد: درصد بالایی از شهروندان توصیه‌های اعلام شده مبنی بر کاهش تردد را رعایت و با پلیس همکاری می‌کنند و تنها عده‌ای محدود با بی‌مبالاتی حقوق دیگران را نادیده می‌گیرند و سلامت عمومی را به خطر می‌اندازند.
وی تاکید کرد: همانطور که از پیش بارها هشدار داده شده امروز توقف در حاشیه زاینده رود و دیگر پارک ها و محل‌های تفریح ممنوع است و از شهروندان تقاضا می‌شود که این مهم را رعایت کنند.
رییس پلیس راهور اصفهان تصریح کرد: تنها نیروهای امدادی و خدماتی می‌توانند برای انجام ماموریت‌های خود بدون محدودیت در شهر تردد کنند.
وی از شهروندان سایر شهرستان‌های استان خواست به هیچ وجه به شهر اصفهان سفر نکنند تا زنجیره انتقال بیماری کرونا هرچه سریعتر قطع شود.
برچسب‌ها
ویروس کرونا پلیس راهور ناجا اصفهان
پروندهٔ خبری
کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131824/پلیس-با-کسانی-که-سلامت-عمومی-جامعه-را-به-خطر-بیندازند-برخورد-می‌کند
بستن   چاپ