پیام سپاهان
کشفیات پلیس سمیرم در روزهای کرونایی فزونی گرفت
يکشنبه 10 فروردين 1399 - 18:46:08
پیام سپاهان - اصفهان- رصد اخبار پلیس شهرستان سمیرم نشان از افزایش کشفیات و توقیف خودروهای مُتخلفان و قاچاقچیان در این روزهای کرونایی دارد.

رییس پلیس سمیرم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در یک هفته اخیر افزون بر 336 کیلوگرم تریاک از خودروهای تیبا، پژو، تیگو و پراید، کشف و ضبط کردیم.
سرهنگ سهراب قرقانی خاطرنشان کرد: هفت راننده و همراه آنها در جریان این کشفیات، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
به گفته وی، بخش عمده این مواد مخدر در پاسگاه شهید رییسیان شمال سمیرم و گشت‌های انتظامی محورهای مواصلاتی کشف شده است.
فرمانده انتظامی سمیرم همچنین از کشف و توقیف چهار محموله قاچاق در روزهای اخیر خبر داد و ارزش ریالی این محموله ها را 2 میلیارد ریال اعلام کرد.
سرهنگ قرقانی افزود: حدود 2 تُن از اقلام ممنوعه کشف شده چوب بلوط جنگل های زاگرسی استان های همجوار سمیرم است.
وی تصریح کرد: سایر اقلام توقیفی قاچاق شامل موتورسیکلت 250 سی سی، لوازم ارایشی غیرمجاز، یکهزار و 490 قوطی نوشیدنی خارجی نامتعارف و یک محموله بزرگ قهوه‌ساز بود.
فرمانده پلیس سمیرم همچنین از دستگیری یک سارق حرفه ای با 10 فقره سرقت در روز گذشته اشاره کرد و گفت: هرچند بیشتر مردم در تعطیلات نوروز امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه مانده‌اند اما سارقان از هر فرصت و کوتاهی شهروندان برای سرقت استفاده می کنند.
قرقانی همچنین با اشاره به تصمیم‌ها برای سختگیرهای بیشتر اجتماعی به‌منظور مدیریت ویروس کرونا اظهار داشت: روزهای 12 و 13 فروردین هیچ خودرویی اجازه خروج از شهر و تردد در جاده های برون شهری را ندارد و با مُتخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.
سمیرم در مسیر ترانزیت شماری از استان‌ها و بندرهای جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری واقع شده که بخشی از جنگل‌های بلوط منطقه زاگرس مرکزی کشور را نیز شامل می‌شود.
تا به امروز 17 بیمار مبتلا به کووید 19 در سمیرم شناسایی و 9 فرد مشکوک به این ویروس نیز بستری شده اند که منتظر دریافت پاسخ تست خود هستند.
شهرستان سمیرم با افزون بر یکصد هزار نفر جمعیت شهری، عشایری و روستایی در 160 کیلومتری جنوب اصفهان و 164 کیلومتری شمال یاسوج واقع شده است.
برچسب‌ها
جنگل سرقت مواد مخدر قاچاق سمیرم جنگل‌ بلوط زاگرس

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131708/کشفیات-پلیس-سمیرم-در-روزهای-کرونایی-فزونی-گرفت
بستن   چاپ