پیام سپاهان
برگزاری بیش از 150 کلاس آموزشی آنلاین در جهاد دانشگاهی اصفهان
يکشنبه 10 فروردين 1399 - 13:10:56
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: ویروس کرونا پروسه آموزش‌های کوتاه مدت را در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان متوقف نکرده و طی سه هفته گذشته تاکنون، بیش دو هزار نفر از کلاس‌های آنلاین و وبینارهای آموزشی جهاد دانشگاهی استفاده کرده‌اند.

افسون نیاز بخش، سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی و استقبال از کلاس‌های مجازی اظهار کرد: با توجه به شرایطی که با ظهور ویروس کرونا در کشور اتفاق افتاد، این معاونت بستر آموزش‌های مجازی خود را بلافاصله آماده و کلاس‌های آنلاین خود را بر این بستر شروع کرد.
وی افزود: تهدید ویروس کرونا در حال حاضر در جهاد دانشگاهی به فرصتی برای آموزش تبدیل شده است و علاوه بر برگزاری کلاس‌های معمول، وبینارهای متعددی نیز بر بستر اینترنت به فراگیران ارائه می‌شود.
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان ادامه داد: تا این لحظه 178 کلاس آموزشی و 18 وبینار آنلاین از سوی این معاونت برگزار شده است و این بستر حتی پس از آغاز کلاس‌های حضوری نیز استفاده خواهد شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی اصفهان، نیاز بخش یادآور شد: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی اصفهان به عنوان یکی از برندهای آموزشی معتبر همیشه در کنار جامعه خواهد بود و با گسترش آموزش‌های مجازی و آنلاین می‌کوشد پاسخگوی نیاز اقشار مختلف جامعه در این شرایط باشد.
علاقه‌مندان جهت اطلاع از تازه‌ترین آموزش‌های مجازی اعلام شده می‌توانند به ادرس http://edu.jdisf.ac.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131687/برگزاری-بیش-از-150-کلاس-آموزشی-آنلاین-در-جهاد-دانشگاهی-اصفهان
بستن   چاپ