پیام سپاهان
تایید نسخ دارویی با تماس تلفنی در اداره کل بیمه سلامت اصفهان
يکشنبه 10 فروردين 1399 - 09:56:12
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: این اداره کل در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و به منظور کاهش تردد و جلوگیری از مراجعه حضوری بیمه شدگان و قطع چرخه انتقال ویروس کرونا، با راه اندازی خط تلفن 34166 پاسخگوی موارد تایید نسخ دارویی بیماران خواهد بود.

مالوردی اظهارکرد: مسئولان داروخانه های طرف قرارداد می توانند از طریق تماس با شماره 34166 نسبت به تایید نسخ دارویی بیماران اقدام کرده و از تردد غیر ضروری مراجعان به اداره کل بیمه سلامت جلوگیری کنند.
دبیر کمیته بحران اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: شیوع ویروس کرونا این هشدار را به مردم داد که باید الگوی رفتاری خود را در موضوع سلامت و خود مراقبتی تغییر دهند. مردم باید به سبک جدید زندگی عادت کنند و وقت خود را با اعضای خانواده به بهترین نحو بگذارند. در عین حال که ممکن است افرادی بدون علامت ناقل ویروس کرونا باشند و با خارج شدن از خانه و حضور در اجتماع تهدیدی برای دیگران باشند.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، مالوردی ضمن قدردانی از تلاش های ایثارگرانه کادر درمانی و بهداشتی کشور که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند، افزود: تک تک افراد جامعه با توجه به مسئولیت اجتماعی خود باید به هشدارها و ملاحظاتی که از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام می‌شود دقت کرده و با رعایت صحیح آن، به ارتقای سلامت عمومی جامعه کمک کنند.
مسئول روابط عمومی بیمه سلامت استان اصفهان در پایان با اشاره به راه‌اندازی پاسخگوی تلفنی درباره کروناویروس در سامانه 1666 سازمان بیمه سلامت، خاطرنشان کرد: با هدف اطلاع رسانی و پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص کرونا و جلوگیری از گسترش نگرانی و شایعات در بین مردم، پزشکان و پیراپزشکان متخصص و مورد تایید از طریق این شماره به سوالات مردم پاسخ می‌دهند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131674/تایید-نسخ-دارویی-با-تماس-تلفنی در-اداره-کل-بیمه-سلامت-اصفهان
بستن   چاپ