پیام سپاهان
پلیس اصفهان با کسانی که مصوبات کرونا را رعایت نکنند برخورد می‌کند
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 19:10:37
پیام سپاهان - اصفهان - فرمانده انتظامی اصفهان گفت: سلامت شهروندان خط قرمز ماست و پلیس اگر کسی مصوبات استانی ستاد کرونا را رعایت نکنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

سردار مهدی معصوم بیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از جمله طرح زوج و فرد، ممنوعیت توقف خودرو در حاشیه زاینده رود و پارک ها، اجرای طرح دور دور در سطح شهر و ممنوعیت فعالیت برخی اصناف غیر ضروری با هدف کاهش ترددها، قطع زنجیره کرونا و حفظ سلامت شهروندان است.
وی با اشاره به ممنوعیت اجاره خانه و اماکن تفریحی به مسافران نوروزی، اظهارداشت : 81 خط تلفنی که از طریق آن واحد مسکونی اصفهان اجاره داده می شد با دستور قضایی مسدود شده است.
معصوم بیگی تصریح کرد: نیروی انتظامی با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف تا ششم فروردین ماه 2 هزار و 800 بازدید داشتند که از فعالیت 260 واحد غیر ضروری در اصفهان پلمب شد ، 400 صنف اخطار دریافت کردند و 350 مغازه متعهد به تعطیلی شدند.
فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد در راستای مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: از 28 اسفند سال 98 تا ششم فروردین بیش از 40 هزار خودرو در شهر اصفهان اعمال قانون شده است.
وی ادامه داد: در همین رابطه از سه فروردین طرح ممنوعیت پارک خودرو در حاشیه زاینده رود و پارکها اجرا شد که بالغ بر سه هزار و 700 خودرو اعمال قانون و 40 خودرو به توقفگاه منتقل شد.
وی با اشاره به اجرای طرح دور دور برخی خودروها در خیابان های جنوب شهر اصفهان و ابراز گلایه شهروندان، گفت: این کار علاوه بر تبعات ناپسند اجتماعی در شرایط فعلی باعث تردد و نادیده گرفته شدن مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا بود که در همین خصوص طرحی از پنجم فروردین آغاز شد که تا کنون 21 خودرو به توقفگاه منتقل و 50 خودرو اعمال قانون شدند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس با شعار "همه چیز در استان شما است" فعالیت ها و اقدامات خود در راستای کمک به قطع زنجیره کرونا را دنبال می کند و از مردم درخواست می کنیم با رعایت این مصوبات در حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه تلاش کنند.
92 ایستگاه جاده‌ای حفظ سلامت با محوریت غربالگری کرونا در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.
برچسب‌ها
ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131575/پلیس-اصفهان-با-کسانی-که-مصوبات-کرونا-را-رعایت-نکنند-برخورد-می‌کند
بستن   چاپ