پیام سپاهان
معاون استاندار اصفهان:
ممانعت از ورود و خروج به اصفهان با جدیت و قاطعیت همراه می‌شود
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 18:37:14
پیام سپاهان - اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و رئیس کمیته حمل و نقل، بار و مسافر ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، گفت: ممانعت از ورود و خروج به استان با جدیت دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حجت اله غلامی افزود: نیروی‌های نظامی و انتظامی استان با قاطعیت و جدیت این اعمال قانون می کنند.
وی ادامه داد: کنترل ورودی شمال و جنوب اصفهان به ارتش منطقه اصفهان واگذار شده است و تمامی مسافران به موطن خود بازگشت داده خواهند شد و افرادی که در غربالگری ها مشکوک باشند به همراه خانواده به مدت 14 روز قرنطینه می‌شوند.
سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری افزود: رسانه‌ها در خصوص اطلاع رسانی نسبت به این امر نهایت تلاش را داشته باشند.
وی اضافه کرد: قاطعیت پلیس همراه با حفظ احترام و کرامت شهروندان خواهد بود ولی در عین حال هیچ گونه مماشاتی وجود ندارد.
غلامی تصریح کرد: بخش عمده جامعه حفظ سلامت، قرنطینه خانگی، پرهیز از مسافرت و دوری از اجتماعات را مراعات می‌کنند و آمارها حاکی از کاهش 80 درصدی سفرها است
وی اضافه کرد: ولی متاسفانه بخش کمی از افراد این مسائل را مراعات نمی کنند و زحمت ها و خانه نشینی دیگران را خود می دهند و لذا در راستای حفظ سلامت جامعه با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.
معاون کمیته حمل و نقل ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری افزود: تردد خودرو در شهر اصفهان روزهای 12 و 13 فروردین ممنوع است و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.
وی ادامه داد: تعطیلی آرامستان ها، گلزارهای شهدا و پارکها و تفرجگاهها و مراکز اجتماع تا 15 فروردین ادامه دارد و شهرداری بر این مساله نظارت ویژه خواهد داشت.
سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اضافه کرد: چراغ های پارکهای سطح شهرها تا ساعت 24 خاموش و بعد از آن نیز به خاطر مباحث امنیتی 50 درصد آن خاموش خواهد بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131573/ممانعت-از-ورود-و-خروج-به-اصفهان-با-جدیت-و-قاطعیت-همراه-می‌شود
بستن   چاپ