پیام سپاهان
-رئیس پلیس امنیت اقتصادی اصفهان خبر داد
کشف انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان/2 نفر دستگیر شدند
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 16:04:20
پیام سپاهان - اصفهان -رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی اصفهان از کشف یک میلیارد و 700 میلیون ریال کالای خارجی قاچاق طی بازرسی از یک انبار دپوی کالا در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای تدابیر قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ایجاد بستر لازم برای تحقق بخشیدن به شعار «جهش تولید» که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برای سال جدید نام گذاری شده است شناسایی دپوی کالاهای قاچاق در انبارهای سطح استان اصفهان در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: در همین ارتباط کارآگاهان این پلیس با اشرافیت اطلاعاتی خود موفق شدند یک دستگاه موتور برق و ژنراتور و 44 کارتن 10 کیلویی مغز گردو خارجی که فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را در بازرسی از یک انبار دپوی کالا کشف کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را براساس اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط دو نفر دستگیر و همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131568/کشف-انبار-میلیاردی-کالای-قاچاق-در-اصفهان-2-نفر-دستگیر-شدند
بستن   چاپ