پیام سپاهان
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:
جریمه 30هزار خودرو در شهر اصفهان/تردد خودروها در 13 فروردین ممنوع
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 16:04:19
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: در طول چهار روز گذشته 30 هزار خودرویی که بدون توجه به اخطار پلیس در ارتباط با اجرای طرح زوج و فرد به سطح شهر و یا بزرگراه‌های شهری آمدند جریمه شدند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه از دو روز پیش از آغاز سال نو طرح زوج و فرد در اصفهان از ساعت هفت صبح تا ،24 به شکل یکسره اجرا می‌شود، اظهار داشت: این برنامه در راستای پیشگیری از تردد بیجا در سطح شهر اصفهان و به منظور مقابله با کرونا در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح در کاهش ترددهای درون شهری بسیار تاثیرگذار بوده است، بیان داشت: در طول چهار روز گذشته 30 هزار خودرویی که بدون توجه به اخطار پلیس در ارتباط با اجرای طرح زوج و فرد به سطح شهر اصفهان و یا بزرگراه های شهری آمدند جریمه شدند.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به اعلام ممنوعیت تردد خودروها در روز سیزدهم فروردین در سطح شهر اصفهان مطابق قانون تمام خودروهایی که از این امر تخطی کنند مشمول جریمه 130 هزار تومانی خواهند شد.
نظارت بر تردد خودروهای سطح شهر توسط ماموران پلیس و دوربین های نظارتی
وی با بیان اینکه نظارت بر تردد خودروهای سطح شهر اصفهان توسط ماموران پلیس در قالب گشتهای ویژه و همچنین به کمک دوربین های نظارتی همچنان به شکل جدی انجام می‌شود، گفت: این طرح شامل پزشکان و پرستاران نخواهد بود.
محمدی با بیان اینکه زمان لغو این طرح مشخص نیست اما به یقین تا عادی شدن وضعیت فعلی برقرار خواهد بود، بیان داشت: محدوده اجرای طرح زوج و فرد همه معابر درون شهری و بزرگراهی شهر اصفهان را شامل می شود.
ممنوعیت پارک خودرو در حاشیه رودخانه زاینده رود
وی با تاکید دوباره بر ممنوعیت پارک خودرو در حاشیه زاینده رود گفت: این طرح به منظور کاهش تجمع مردم در حاشیه رودخانه انجام می شود چراکه تجمع خود از دلایل مهم شیوع کرونا و عدم قطع زنجیره انتقال است.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: خودروی افرادی که از این قانون تخطی کنند و در حاشیه زاینده رود پارک شود به پارکینگ‌های نیروی انتظامی منتقل خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131567/جریمه-30هزار-خودرو-در-شهر-اصفهان-تردد-خودروها-در-13-فروردین-ممنوع
بستن   چاپ