پیام سپاهان
مدیر آموزش و پرورش دهاقان خبر داد:
مشارکت هنرجویان دهاقانی در برق کشی کلینیک بیمارستان شهدای دهاقان
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 15:06:00
پیام سپاهان - دهاقان- مدیر آموزش و پرورش دهاقان گفت :هنرجویان هنرستان شهید عباسپور شهرستان دهاقان در برق کشی ساختمان کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای دهاقان مشارکت نمودند.

به گزارش خبرنگار مهر ، هنرجویان رشته برق هنرستان شهید عباسپور دهاقان، در کنار استاد کار ماهر، با رعایت اصول بهداشتی، در برق کشی ساختمان کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای دهاقان مشارکت نمودند.
رجب فرهمندیان ضمن اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: برای هنرجویان رشته های مختلف، حضور در محیط کار واقعی و انجام کار یکی از الزامات یادگیری واحد های عملی و کسب تجربه در کنار دانش تئوری می باشد و حضور هنرجویان رشته برق در برق کشی ساختمان کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای دهاقان مانند تولید ماسک توسط هنرجویان رشته خیاطی، در همین راستا صورت گرفته است.
فرهمندیان ضمن اشاره به حضور داوطلبانه هنرجویان رشته برق در این پروژه تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از ارکان مهم در ساختن بخش های مختلف این بیمارستان، خیرین مردمی هستند، حضور هنرجویان در این پروژه به صورت رایگان و داوطلبانه بوده و با دو هدف گسترش فرهنگ کار خیر و کسب تجربیات عملی برای هنرجویان صورت گرفته است.
وی با تقدیر از دانش آموزان و هنرجویانی که در این پروژه و کار های مشابه شرکت می نمایند اذعان نمود: از کلیه هنرجویان و دانش آموزانی که در اینگونه کارها مشارکت فعال داشته اند با لوح تقدیر و هدایایی تقدیر خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131564/مشارکت-هنرجویان-دهاقانی-در-برق-کشی-کلینیک-بیمارستان-شهدای-دهاقان
بستن   چاپ