پیام سپاهان
پیشنهاد یک نماینده:
نیروهای مسلح در کنترل شهرها به دولت کمک کنند
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 14:09:24
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: طرح فاصله گذاری برای مقابله با ویروس کرونا باید از قبل تر اجرا می شد.

سید محمد جواد ابطحی در گفت و گو با ایسنا در خصوص طرح "فاصله گذاری اجتماعی" برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: مسئولان باید خیلی زودتر چنین طرح‌هایی را اجرا می‌کردند. جالب است برخی می گویند موج دوم سفرهای نوروزی آغاز می‌شود، این سخنان چه معنی می دهد!؟ باید سفت و سخت از تردد خودروها و سفرهای مردم جلوگیری کرد. نیروهای مسلح باید از همان روز 25 اسفند کنترل شهرها را در دست می‌گرفتند و با اعمال مقررات سختگیرانه مانع از هر گونه تردد غیر ضروری می‌شدند.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها باید به اقشار مختلف مردم و به خصوص به افرادی که روز مزد هستند کمک معیشتی کنند. هند به درستی اعلام کرد که 21 روزِ مستمر هیچ کس حق ندارد از خانه خود خارج شود و شهرها را قرنطینه کرد تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود. بنابراین شهرهای ایران هم باید حداقل 3 هفته قرنطینه شود تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود به این معنا که مقررات سفت و سخت برقرار شود و مثل چند روز گذشته نباشد که دسته های عزاداری راه بیندازند و مراسم تشییع جنازه برگزار کنند.
ابطحی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی تاثیرگذار خواهد بود، گفت: با توجه به حجم مسافرت ها و تردد در شهرها خیلی دیر اقدام کردیم و طرح فاصله گذاری اجتماعی باید از همان روز 25 اسفند اجرا و مقررات منع آمد و شد برقرار می‌شد. بسیاری از افراد متاسفانه رعایت نمی‌کنند و به راحتی و بدون هیچ حفاظی در شهرها تردد می‌کنند و خود را مسئول نمی‌دانند. عاجزانه از مردم درخواست داریم اصول بهداشتی را رعایت و در قبال یگدیگر احساس مسئولیت کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131555/نیروهای-مسلح-در-کنترل-شهرها-به-دولت-کمک-کنند
بستن   چاپ