پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
ورودی شهرهای استان برای ورود افراد غیر بومی از فردا مسدود می‌شود
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 12:59:04
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: از ساعت صفر فردا، 8 فروردین‌ماه همه ورودی‌های شهرهای استان برای ورود افراد غیر بومی مسدود می‌شود.

عباس رضایی در جلسه هماهنگی اجرای طرح سراسری فاصله گذاری اجتماعی در استان با اشاره به اینکه از امروز ورود همه افراد به پارک‌های سطح استان ممنوع شود، گفت: نور پارک‌ها تا ساعت 24 خاموش و پس از آن برای پیشگیری از موارد امنیتی نور کمی حاکم می شود. همچنین از ساعت صفر فردا، 8 فروردین‌ماه همه ورودی‌های شهرهای استان برای ورود افراد غیر بومی مسدود می‌شود. بنابراین خروج مسافران غیربومی از استان هرچه سریعتر باید انجام شود.
وی گفت: در سطح شهر فقط اصنافی که مایحتاج ضروری مردم از قبیل مواد غذایی و بهداشتی را تامین می‌کنند مجاز به فعالیت هستند.
استاندار اصفهان تصریح کرد: همه این مصوبات در ستاد استانی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا گرفته شده و تصمیمات بر پایه استناد به قانون خواهد بود.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رضایی گفت: برپایی هرگونه مراسم تجمعی اعم از شادی و عزا و تردد تمام خودروها غیر از حامل‌های سوخت و مواد غذایی بین شهری ممنوع می‌شود.
استاندار اصفهان افزود: برپایه این طرح، ملاک تشخیص افراد بومی، کارت ملی، شماره پلاک خودرو و بیمه نامه خودرو خواهد بود.
وی تصریح کرد: ممنوعیت‌های تردد شامل کارکنان دستگاه‌ها و کارگرانی که محل کارشان خارج از شهر محل سکونت است نمی‌شود و این شناسایی برپایه مدرک معتبر شناسایی از سوی فرمانداری‌ها است.
رضایی افزود: ضمانت اجرای این طرح بر پایه قانون است و هر اقدامی علیه بهداشت عمومی انجام شود شامل مجازات‌های سنگین خواهد شد و خودروهای افراد متخلف به مدت یک ماه توقیف می‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131550/ورودی-شهرهای-استان-برای-ورود-افراد-غیر-بومی-از-فردا-مسدود-می‌شود
بستن   چاپ