پیام سپاهان
ممانعت از ورود و خروج به اصفهان با جدیت دنبال می‌شود
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 12:29:56
پیام سپاهان - اصفهان- سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اصفهان گفت: با هدف پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، ممانعت از ورود و خروج به این استان با جدیت دنبال می‌شود.

حجت‌الله غلامی روز پنجشنبه در جلسه این ستاد در استانداری افزود: نیروی های نظامی و انتظامی استان اصفهان با قاطعیت و جدیت در اجرای این مهم اعمال قانون می‌کنند.
وی ادامه داد: کنترل ورودی شمال و جنوب اصفهان به ارتش منطقه اصفهان واگذار شد و تمامی مسافران به موطن خود بازگشت داده خواهند شد و افرادی که در غربالگری ها مشکوک باشند به همراه خانواده به مدت 14 روز قرنطینه می شوند.
سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری اظهارداشت: رسانه ها در خصوص اطلاع رسانی نسبت به این امر نهایت تلاش را داشته باشند.
وی اضافه کرد: قاطعیت پلیس همراه با حفظ احترام و کرامت شهروندان خواهد بود ولی در عین حال هیچ گونه مماشاتی وجود ندارد.
غلامی تصریح کرد: بخش عمده جامعه حفظ سلامت، قرنطینه خانگی، پرهیز از مسافرت و دوری از اجتماعات را مراعات می کنند و آمارهای از کاهش 80 درصدی سفرها دارد ولی بخش کمی از افراد این مسائل را مراعات نمی کنند و زحمت ها و خانه نشینی دیگران را خود می دهند و لذا در راستای حفظ سلامت جامعه با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.
سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری افزود: تردد خودرو در شهر اصفهان روزهای 12 و 13 فروردین ممنوع است و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.
وی ادامه داد: تعطیلی آرامستان ها، گلزارهای شهدا و پارکها و تفرجگاهها و مراکز اجتماع تا 15 فروردین ادامه دارد و س و شهرداری بر این مساله نظارت ویژه دارند.
به گفته وی چراغ های پارکهای سطح شهرها تا ساعت 24 خاموش و بعد از آن نیز به خاطر مباحث امنیتی 50 درصد آن خاموش خواهد بود.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه ششم فروردین اعلام کرد: تاکنون 27 هزار و 17 نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2 هزار و 77 نفر بدلیل ابتلا به این ویروس فوت کرده و 9 هزار و 625 نفر نیز بهبود یافته‌اند. این ستاد آمار روزانه برای استان اصفهان اعلام نکرده است.
در استان اصفهان با توجه به فعالیت 2 دانشگاه علوم پزشکی، امور بهداشتی و درمانی 22 شهرستان با حدود چهار میلیون و 500 هزار نفر زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و 2 شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود 500 هزار نفر جمعیت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.
برچسب‌ها
ویروس کرونا حمل و نقل مسافری اصفهان
پروندهٔ خبری
کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131546/ممانعت-از-ورود-و-خروج-به-اصفهان-با-جدیت-دنبال-می‌شود
بستن   چاپ