پیام سپاهان
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا:
هر خودرویی در روزهای 12 و 13 فروردین تردد کند جریمه می‌شود
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 11:29:11
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان اصفهان با اشاره به اعمال محدودیت تردد در سطح جاده‌ها در روزهای 12 و 13 فروردین گفت: هر خودرویی که در این دو روز در حال تردد باشد اعمال قانون خواهد شد.

حجت‌الله غلامی با بیان اینکه تصمیم برای تعطیلی آرامستان‌ها تا 5 فروردین گرفته شده بود، اظهار کرد: بر اساس تصمیم جدید ستاد استانی، این تعطیلی تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اقدام‌های خاص در تفرجگاه‌ها و پارک‌های سطح استان در جهت خلوت کردن این مکان ها، گفت: مقرر شد چراغ‌های این مکان‌های تفریحی تا ساعت 24 خاموش باشد و بعد از ساعت 24 به دلیل حفظ امنیت، 50 درصد چراغ‌ها روشن خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به کنترل ترددها و غربالگری در 14 ورودی اصلی و 70 ورودی فرعی استان اصفهان، افزود: از این پس ترددها در این ورودی ها تشدید شده و از ورود افراد و خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری خواهد شد.
وی با بیان اینکه محور شمال استان جهت کنترل ترددها به ارتش واگذار شده است، گفت: تاکنون حجم سفرها 82 درصد کاهش داشته است که امیدواریم با این تشدید ترددها در محورهای ورودی و خروجی استان، از حجم سفرها کاسته شود.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اعلام تعطیلی تمام صنوف به غیر از اصنافی که نیازهای ضروری مردم را تامین می‌کنند، تصریح کرد: قطعا در این خصوص با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به تدوین بسته اقتصادی برای حمایت از اصناف در ستاد استانی و ارائه به ستاد ملی پیشگیری و کنترل کرونا خاطرنشان کرد: ستادهای استانی در این خصوص پیشنهادهایی داشته اند اما مرجع اصلی تصمیم‌گیر در این مورد، ستاد ملی خواهد بود.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، غلامی با اشاره به تعطیلی ادارات غیر خدماتی در سطح استان گفت: از این پس ادارات با حداقل نیرو و در شرایط خاص فعالیت خواهند داشت.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به عملیات سراسری بیولو‍ژیک سپاه گفت: این مانور در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد بر عهده قرارگاه سید الشهدا است که از شنبه آغاز شده و غربالگری و ضدعفونی سطح شهرها و استانها را انجام خواهند داد.
غلامی با اشاره به اعمال محدودیت تردد در سطح جاده‌ها در روزهای 12 و 13 فروردین تصریح کرد: هر خودرویی که در این دو روز در حال تردد باشد اعمال قانون خواهد شد.
وی با اشاره به آمار غربالگری در سطح استان تا روز 5 فروردین‌ماه گفت: تعداد افراد غربال شده 355569 نفر بوده‌ که 354438 نفر بدون علائم و 1131 نفر با علائم مشکوک (تب‌دار) شناسایی شدند که یا به قرنطینه خانگی فرستاده یا به مراکز درمانی معرفی شده‌اند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131541/هر-خودرویی-در-روزهای-12-و-13-فروردین-تردد-کند-جریمه-می‌شود
بستن   چاپ