پیام سپاهان
از هفتم فروردین ماه انجام می شود؛
کنترل دقیق مبادی وروری و خروجی شهرستان گلپایگان
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 10:23:25
پیام سپاهان - گلپایگان- فرماندار گلپایگان با بیان اینکه طرح زوج و فرد در گلپایگان اجرا می‌شود، گفت: از هفتم فروردین ماه تمام ورودی و خروجی‌های شهر گلپایگان کنترل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در گلپایگان با بیان اینکه تاکنون دو ورودی گلپایگان کنترل می‌شد، اظهار داشت: از پنجشنبه هفتم فروردین ماه پنج ورودی و خروجی شهر گلپایگان از سمت موته، خوانسار، پنج راهی، مرغ و کوچری در جلوگیری از ورود مسافران کنترل می‌شود.
وی افزود: مکان‌های مذهبی و گردشگری شهرستان تعطیل و از رفتن به سد کوچری و گلپایگان و ماکوله برای تفریح جلوگیری خواهد شد.
فرماندار گلپایگان گفت: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اقامتگاه‌ها و رستوران‌های شهرستان نباید خدماتی ارائه دهند.
وی، از فعال شدن خریدهای اینترنتی با پیگیری اداره صمت شهرستان خبر داد و گفت: تمام اصناف عرضه کننده کالاهای غیرضروری به جز واحدهایی که اقلام مورد نیاز مردم را تامین می‌کنند تا 15 فروردین ماه تعطیل و حق فعالیت نخواهند داشت.
یارمحمدیان افزود: گشت مشترک نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اداره صمت مبنی بر بسته بودن اصناف غیرضروری اجرا می‌شود.
وی بیان داشت: هلال احمر نسبت به تعیین مکانی در بیمارستان آیت الله گلپایگانی به عنوان پس از درمان افراد مبتلا به کرونا اقدام کند تا اگر این افراد در منزل جای مناسب ندارند در این مکان استراحت کنند.
فرماندار گلپایگان تأکید کرد: پمپ بنزین‌ها نسبت به ضدعفونی جایگاه و در اختیار قرار دادن دستکش در هنگام تخلیه سوخت در خودروها اقدام کنند.
وی با بیان اینکه تردد در روز 13 فروردین ماه و جشن اعیاد شعبیانیه ممنوع است، گفت: مردم قرنطینه خانگی را جدی بگیرند و هموطنان به شهر گلپایگان خوداری سفر نکنند تا حلقه انتقال ویروس کرونا شکسته شود.
یارمحمدیان تصریح کرد: طرح زوج و فرد و محدودیت تردد خودروها از هفتم فرودین ماه به ویژه در خیابان‌های اصلی شهر گلپایگان اجرایی می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131533/کنترل-دقیق-مبادی-وروری-و-خروجی-شهرستان-گلپایگان
بستن   چاپ