پیام سپاهان
منتخبان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:
ادارت و نهادهای دولتی در خدمت رسانی به مردم اقدام همه جانبه کنند
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 18:41:12
پیام سپاهان - اصفهان - منتخبان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای مطرح کردند: انتظار می‌رود همه ادارات، نهادهای دولتی و مردمی به صورت هماهنگ و پیوسته نسبت به خدمت‌رسانی همه‌جانبه کنند

به گزارش خبرنگار مهر ، جمعی از منتخبان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به همراه نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و جبهه مردمی سلامت اصفهان امروز جلسه‌ای با استاندار و برخی دیگر از مسئولان اصفهان تشکیل داده و بیانیه‌ای را صادر کردند.
متن کامل بیانیه به شرح زیر است:
اکنون که اصفهان سرفراز همانند سایر بخش‌های کشور درگیر ویروس کرونا شده است، انتظار می‌رود همه ادارات، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و مردمی به صورت هماهنگ و پیوسته نسبت به خدمت‌رسانی همه‌جانبه اقدام کنند. اکنون ظرفیت‌های عظیم مردمی به کمک ستاد تشکیل شده توسط استانداری و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمده‌اند و همدلی، همراهی و عزم عمومی برای عبور عالمانه از بحران‌ها و حل مشکلات پدید آماده است.
امروز جلسه‌ای با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان، منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی از یک‌طرف و استاندار اصفهان و مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از طرف دیگر و برخی فعالان جبهه مردمی سلامت تشکیل شد و در فضایی صمیمی و جدی مباحث مربوط به کرونا بررسی و تصمیمات مؤثری اتخاذ شد که امید است که آثار و برکات این جلسه نصیب جامعه فهیم اصفهان شود.
اطمینان می‌دهیم از تمام توان خود برای خدمت به مردم بهره خواهیم برد و از هیچ تلاش در جهت کاهش آلام مردم و رسیدگی به امور آنان فروگذار نخواهیم کرد و گزارش این اقدامات در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.
گفتنی است آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، عباس رضایی استاندار اصفهان، عباس مقتدایی، مهدی طغیانی، حجت‌الاسلام حسین میرزایی و امیرحسین بانکی‌پور از منتخبان مردم اصفهان در مجلس یازدهم، کمال حیدری معاون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، سیدرضا نریمانی، حجت‌الاسلام مؤمنی، حجت‌الاسلام محسن کریمی و احمد مقیمی از اعضای جبهه مردمی سلامت اصفهان در این جلسه حضور داشته و از امضاکنندگان این بیانیه هستند.

پیام سپاهان



http://www.sepahannews.ir/fa/News/131515/ادارت-و-نهادهای-دولتی-در-خدمت-رسانی-به-مردم-اقدام-همه-جانبه-کنند
بستن   چاپ