پیام سپاهان
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان:
تردد 90 درصد خودروها در محورهای استان، پلاک اصفهان هستند
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 15:44:28
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه 90 درصد تردد خودروها در راه های استان مربوط به پلاک اصفهان هستند، گفت: این میزان تردد در راه های استان برای اصفهانی ها خطرناک است و نشان می دهد که هنوز برخی از هم‌استانی‌ها خطر شیوع کرونا ویروس و ضرورت در خانه ماندن را، جدی نگرفته اند.

فرزاد دادخواه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پیش از تعطیلات نوروز با وجود بارش ها اقدامات خوبی در سطح راه های استان انجام شد، اظهار کرد: برای نوروز امسال خط کشی راه ها، آشکارسازی و لکه گیری راه ها در سطح گسترده و همچنین چیدمان طرح نوروز انجام شد.
وی افزود: با پایان سال 1398 و در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و تشویق مردم برای خانه ماندن، اکنون شاهد کاهش تردد در راه های استان هستیم.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با تاکید بر کاهش میزان تردد خروجی و ورودی به راه های استان، گفت: براساس گزارش ترددشمارهای محورهای استان در پنجم فروردین ماه میزان تردد کل محورهای استان 64 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته، همچنین میزان تردد ورودی و خروجی استان 75 درصد کمتر شده است.
وی با انتقاد از تردد اصفهانی در محورهای استان، گفت: با وجود کاهش ترددهای ورودی و خروجی، اما تردد خودروهای پلاک اصفهان در محورها استان به خصوص در محور رفت و برگشت شهرضا همچنان بالا است.
دادخواه با بیان اینکه در سرکشی های انجام شده 90 درصد پلاک خودروها مربوط به اصفهان است، توضیح داد: براساس بررسی های صورت گرفته ورودی و خروجی راه های اصفهان، تردد خودروهای پلاک اصفهان همچنان بالا است، به عنوان مثال در پلیس راه فولادشهر و مبارکه ترافیک بالاتر است.
وی تاکید کرد: این میزان تردد در راه های استان برای اصفهانی ها خطرناک است و نشان می دهد که هنوز برخی از هم‌استانی‌ها خطر شیوع کرونا ویروس و ضرورت در خانه ماندن را، جدی نگرفته اند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: در خانه ماندن منظور همان محل سکونت است نه اینکه تردد در محورهای استان داشته باشیم.
وی همچنین در خصوص بارش های اخیر در محورهای استان، گفت: طی چند روز گذشته شاهد بارش برف در غرب استان همچون گردنه کلوسه با بیش از 50 سانتی‌متر برف، فریدونشهر با بیش از 20 سانتی‌متر برف بودیم، همچنین محورهای جنوب استان نیز بارش برف با شدت کمتری همراه بود.
دادخواه افزود: با تلاش راهداران، در کمترین زمان ممکن محورهای استان بازگشایی شد، همچنین بازگشایی گردنه کلوسه بعد از 24 ساعت انجام شد و در حال حاضر تمام راه های استان باز و تردد در آنها روان و برقرار است.
وی ادامه داد: البته در نقاطی که اکیپ های پایش و غربالگری سلامت انجام می شود به خصوص در ورودی های اصفهان و پلیس راه های شاهین شهر، فولادشهر، سگزی، دامنه، نجف آباد و مبارکه و همچنین مبادی ورودی هر شهرستان اندکی شاهد ترافیک هستیم.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان همچنین در خصوص وضعیت راه های استان بعد از سیل اخیر، توضیح داد: خوشبختانه استان اصفهان خسارت بالایی ناشی از سیل نداشت و یکی از دلایل آن بود که عمده بارش ها به صورت برف صورت گرفت، البته در برخی محورهای روستایی شاهد آب بردگی راه ها بودیم که دستگاه ها اعزام و مشکل مسدودی راه ها به سرعت برطرف شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131504/تردد-90-درصد-خودروها-در-محورهای-استان،-پلاک-اصفهان-هستند
بستن   چاپ