پیام سپاهان
سخنگوی ذوب آهن: وضعیت لیگ؟ امید ما به برگزاری مسابقات است
پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 04:52:58
پیام سپاهان - سخنگوی باشگاه ذوب آهن ابراز امیدواری کرد با فروکش کردن بیماری کرونا در کشور، مسابقات لیگ فوتبال نیز برگزارشوند.

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم فوتبال این باشگاه اظهار کرد: با توجه به تعطیلی لیگ سرمربی ما به مرخصی رفته و است و اول فروردین به ایران بر می‌گردد. مسابقات هم که حداقل تا اول اردیبهشت به تعویق افتاده است و بازیکنان در حال استراحت هستند. ان‌شاءالله اول فروردین که رادولوویچ به ایران برگشت، برای ادامه تمرینات برنامه ریزی می‌کند. هنوز معلوم نیست تمرینات ما چه زمانی برگزار می‌شود.
او درباره وضعیت لیگ و نحوه به اتمام رساندنش با توجه به شیوع ویروس کرونا هم گفت: ان‌شاءالله که این وضعیت حل شود. تیم‌ها هزینه کرده‌اند و بحث‌هایی هم در مورد ضرر کردن یا سود بردن برخی از تیم‌ها در صورت لغو کامل مسابقات و یا اتمام لیگ با همین جدول مطرح شده است. این‌ها را باید کنار بگذاریم و نگاه کلی داشته باشیم. فوتبال یک ورزش پر طرفدار و باعث شادی و نشاط در جامعه است. اگر این وضعیت حل شود و مسابقات برگزار شود بهتر است.
جمشیدی اضافه کرد: وضعیت واقعا پیچیده است. سال آینده چگونه دو تیم قرار است از لیگ یک به لیگ برتر بیایند؟ از این طرف چه تیمی قرار است سقوط کند؟ باید یک اتفاق جدیدی که سابقه نداشته است رخ بدهد. امید ما به این است که مسابقات برگزار شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131249/سخنگوی-ذوب-آهن--وضعیت-لیگ؟-امید-ما-به-برگزاری-مسابقات-است
بستن   چاپ