پیام سپاهان
کیانی: پایان لیگ با این جدول منصفانه نیست/ 98، سال بدی بود
پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 01:56:37
پیام سپاهان - کاپیتان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید اتمام لیگ برتر با جدول فعلی منطقی و منصفانه نیست چون با توجه به باقی ماندن 9 بازی، هنوز چند تیم از شانس قهرمانی و کسب سهمیه برخوردارند.

مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط خودش و این تیم در روزهای تعطیلی لیگ اظهار کرد: با این اتفاقات اخیر وضعیت خیلی خوب نبود و روحیه شادابی را نداشتیم. طبق قرارداد وظیفه داشتیم که تمرین کنیم. تا قبل از عید که مشکلی پیش نیامد و ان‌شاءالله از این به بعد هم برای هم خیر باشد.
او ادامه داد: واقعا سخت و برگزاری بازی ها هم معلوم نیست. خیلی از کشورها هم با آن درگیر هستند و ما باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم. البته ما دوست نداریم سر سوزنی به کسی آسیب برسد. ان‌شاءالله این بیماری هم تمام شود و مردم سلامت باشند. ما هم تمرین و بازی می‌کنیم که دل مردم شاد شود. امیدوارم با کمک همدیگر این ویروس را شکست بدهیم و به روزهای خوشمان برگردیم.
کیانی درباره احتمال لغو کلی مسابقات لیگ هم بیان کرد: چند تیم در بالای جدول هم برای قهرمانی و هم کسب سهمیه می‌جنگند. هنوز 9 بازی هم باقی مانده است. اگر مثلا دو بازی باقی مانده بود دیگر جای بحثی نداشت اما الان 9 بازی باقی مانده و این خودش 27 امتیاز است. کل تیم‌ها برنامه ریزی کرده‌اند. امیدوارم فدراسیون و باشگاه ها تصمیمی بگیرند که هیچ تیمی لطمه نخورد. از نظر من منطقی نیست که لیگ با همین جدول تمام شود. در فوتبال خیلی اتفاقات ممکن است رخ دهد و امتیازاتی جا به جا شود. اگر لیگ با همین جدول به پایان برسد منصفانه نیست.
کاپیتان سپاهان با تبریک سال نو اظهار کرد: سال 98، سال خیلی خیلی بدی برای مردم بود و امیدوارم که برود و دیگر برنگردد و سال 99 سال خوبی برای مردم باشد. همچنین امیدوارم این ماجرای بیماری کرونا هم به پایان برسد و ما مردم هم سفرهای غیر ضروری نرویم و دست به دست هم بدهیم تا این بیماری را شکست بدهیم و در سال 99 سال قبل را با خوشی جبران کنیم.
او همچنین در پایان گفت: از پزشکان و پرستاران تشکر می‌کنم که با تمام وجود در خدمت مردم هستند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131247/کیانی--پایان-لیگ-با-این-جدول-منصفانه-نیست--98،-سال-بدی-بود
بستن   چاپ