پیام سپاهان
رونمایی از کتاب سند اجرایی توسعه اشتغال استان کرمانشاه
مرکز توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد کرمانشاه افتتاح شد
شنبه 17 اسفند 1398 - 08:59:21
وزارت رفاه
پیام سپاهان - باحضور هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و مدیران حوزه اقتصادی استان ، مرکز توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد کرمانشاه، در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این خصوص گفت: : مرکز توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد توجه به اولویت‌ها و مزیت‌های استان در حوزه کسب و کارهای کوچک و خرد ایجاد شده و جهت ساماندهی کسب و کارهای کوچک در قالب زنجیره های ارزش راه اندازی شد.
هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم، عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام گرفته، توجه به مزیت‌ها را تنها منحصر به یک حوزه نخواهیم کرد، بلکه حوزه‌های مختلف مانند صنعت، کشاورزی و خدمات را مورد توجه قرار می‌دهیم.
وی بابیان اینکه این مرکز متولی برنامه ریزی برای توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد در استان است، تصریح کرد: پس از شناسایی اولویت‌ها و پتانسیل‌های استان درحوزه‌های مختلف، در گام بعدی با یک رویکرد شبکه‌ای برنامه توسعه هرکدام از این حوزه‌ها را تدوین می‌کنیم.
سیامک آزادی مدیر مرکز توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: در زیرمجموعه این برنامه توسعه‌ای، برای هرکدام از رسته‌های شناسایی شده، سطوح مختلفی را تعریف خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: پس از انجام مقدماتی مانند شناسایی رسته‌ها وسطح بندی آنها، اقدام به ثبت نام از متقاضیان ایجاد کسب و کار دراین رسته‌ها خواهیم کرد و در گام بعدی پس از اهلیت سنجی متقاضیان آنها را به پیشرانان و راهبران رسته‌ها وصل می‌کنیم تا شاهد ایجاد کسب و کارهای پایداری باشیم.
وی در ادامه به تجربه دو ساله جهاددانشگاهی کرمانشاه در حوزه توسعه مشاغل به ویژه مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از این تجربه بتوانیم راهبری و دیده‌بانی توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد را در استان در این مرکز به‌خوبی اجرایی کنیم.
گفتنی است: درپایان این مراسم که مختار احمدی معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز حضور داشت، از کتاب سند اجرایی اشتغال سال 1399 و 1400 رونمایی شد.

پیام سپاهان


پیام سپاهان


پیام سپاهان


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

http://www.sepahannews.ir/fa/News/130412/مرکز-توسعه-کسب-و-کارهای-کوچک-و-خرد-کرمانشاه--افتتاح-شد
بستن   چاپ