پیام سپاهان
نکویی مطرح کرد:
رعایت قانون و جلب اعتماد عمومی، مهم‌ترین وظیفه مجلس یازدهم
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 14:33:08
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: مهم‌ترین کاری که باید مجلس آینده انجام دهد رعایت قانون و جلب اعتماد عمومی است. نباید کاری کنیم که اعتماد عمومی خدشه دار شود و مجلس پیشِ رو باید اعتماد عمومی در جامعه به مسئولان را تقویت کند.

علی نکویی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص حضور مردم در انتخابات و مهم‌ترین انتظاراتی که از مجلس آینده می‌رود، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات به نسبت بد نبود.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان با بیان اینکه مجلس یازدهم کارهای زیادی را باید انجام دهد، گفت: مهم‌ترین کاری که باید مجلس آینده انجام دهد رعایت قانون و جلب اعتماد عمومی است. نباید کاری کنیم که اعتماد عمومی خدشه دارد شود و مجلس پیشِ رو باید اعتماد عمومی در جامعه به مسئولان را تقویت کند.
نکویی ادامه داد: مجلس یازدهم باید علاقه‌مندی مردم به نظام اسلامی را حفظ کند. همچنین مجلس باید نگاه ملی و کلان به مسائل کشور داشته باشد. نمایندگان هر شهر و استان باید توجه داشته باشند که فقط نماینده شهر و استان خود نیستند بلکه نماینده تمام مردم ایران هستند و باید دیدِ ملی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: اکثر نمایندگان در هر دوره مجلس بیشتر نگاه محلی دارند. حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب موضوع مهمی است و نباید کاری کنیم که ارزش‌ها خدشه‌دار شوند. باید آگاهی بخشی کنیم تا مردم به حقوق خودآگاه شوند و بدانند که نماینده مجلس خادم ملت است. انتظار داریم نمایندگان با پرهیز از جناح‌بازی مسائل استان و کشورشان را به خوبی پیگیری کنند و معیشت مردم را بهبود بخشند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/129300/رعایت-قانون-و-جلب-اعتماد-عمومی،-مهم‌ترین-وظیفه-مجلس-یازدهم
بستن   چاپ