پیام سپاهان
اصفهانی ها نگران بازار شب عید نباشند
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 10:49:54 AM
مهر
پیام سپاهان - اصفهان-سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با توحه به کاهش صادرات، اقلام موردنیاز شب عید به وفور در بازار موجود است.

سید حسن قاضی عسگر  با اشاره به آخرین جلسه تنظیم بازار استان اصفهان اظهار داشت: در این جلسه مقرر شدکه هیچ گونه کمبود کالای مورد نیاز در شب عید نداریم و تمام اقلام مورد نیاز شهروندان در بازار موجود است.
وی افزود: کالاهای تنظیم بازاری هم به مقدار کافی در بازار توزیع شده است و شهروندان نگران هیچ کمبود کالایی نباشند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اعلام اینکه بیش از 4 هزار تن پرتقال و سیب به عنوان مهمترین میوه های شب عید تامین شده است، تصریح کرد: با توزیع دو محصول پرتقال و سیب در شب عید بازار میوه تامین خواهد شد.
وی بیان داشت: علی رغم محدودیت صادرات اقلام مورد نیاز شب عید در بازار به وفور موجود خواهد بود.
قاضی عسگر وضعیت بازار مرغ استان را هم در شرایط مطلوب دانست و افزود: با جوجه ریزی یک روزه بیشترین تولید مرغ را در چند سال اخیر داشتیم و مشکلی در عرضه مرغ نداریم و به دنبال توسعه پرورش شترمرغ و مجتمع های کشت بلدرچین هستیم.
وی افزود: برنج های جی تی سی هندی با دلار 4200 خریداری شده است و در فروشگاه های کوثر و زنجیره ای با نرخ تنظیم بازار در حال عرضه است و با توجه به آنکه آجیل، کالای تنظیم بازار محسوب نمی شود سعی کردیم با عرضه بیشتر بازار را تنظیم کنیم که قیمت های برخی از اقلام آجیل مانندگردو نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کنترل شده است.
اطلاع رسانی مردم نسبت به گرانفروشی و کم فروشی
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اعلام اینکه هم استانی ها می توانند اعتراضات خود را به گرانفروشی و کم فروشی اطلاع رسانی کنند، می گوید: مردم می توانند گزارش های خود را به ستاد خبری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان با شماره تلفن های 32352012 و 32352013 به صورت تلفنی و یا از طریق سامانه 124 اطلاع دهند و یا به لینک شکایات مردمی به آدرس www.124.ir و www.bazresiasnafisf.ir مراجعه کنند.
وی افزود: پس از ثبت گزارش ها بازرسان به محل شکایت اعزام می شوند و گزارش را مورد بررسی قرار می دهند و در صورتی که گزارش صحت داشته باشد اداره کل تعزیرات حکومتی پیگیری های ثانویه را انجام خواهد داد و نتایج را به شاکی ها اطلاع خواهیم داد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/129264/اصفهانی-ها-نگران-بازار-شب-عید-نباشند
بستن   چاپ