پیام سپاهان
لیگ برتر هندبال،؛
شکست سپاهان مقابل شهید شاملی کازرون
يکشنبه 4 اسفند 1398 - 20:15:01
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان تیم سپاهان اصفهان در بازی سوم مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال با نتیجه 31 بر 27 مغلوب تیم شهید شاملی کازرون شد.

تیم‌های سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون در چارچوب هفته سوم مرحله دوم لیگ برتر هندبال، امروز (یکشنبه 4 اسفند) از ساعت 16 در سالن سجادی اصفهان به مصاف هم رفتند که تیم سپاهان با نتیجه 31 بر 27 مغلوب شهید شاملی کازرون شد.
در نیمه نخست بازی سپاهانی‌ها در ضربات آخر در حملات کم دقت بودند و فرصت‌های گلزنی بسیاری را از دست دادند، اما از طرف دیگر تیم کازرون از فرصت‌های گلزنی خود استفاده کرد و اختلاف 8 امتیازی ایجاد کرد.
به گزارش ایسنا، در دقایق پایانی نیمه اول سپاهان با انجام یک دفاع منطقی‌تر و درخشش دروزاه‌بان دوم اختلاف امتیاز را کاهش داد، تا نیمه نخست با نتیجه 16 بر 11 به سود تیم شهید شاملی کازرون به اتمام برسد
با شروع نیمه دوم سپاهان که در زمین خود بازی می‌کرد قصد داشت، اختلاف ایجاد شده را جبران کند و با وجود چند اشتباه فردی که داشت تا دقیقه 15 نیمه دوم توانست اختلاف را به 3 امتیاز کاهش دهد، اما با نتیجه 22 بر 19 از تیم کازرون عقب ماند.
با وجود آن که شاگردان طاهری اختلاف را تا 2 امتیاز هم رساندند، اما سپاهانی‌ها اشتباهات زیادی داشتند و در زمان پاورپلی تیم کازرون دروازه خالی را به بیرون زدند تا این تیم شهید شاملی کازرون باشد که با نتیجه 31 بر 27 پیروز بازی باشد.
حواشی:
* این دیدار به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
* مجید مسعودی بازیکن تیم هندبال ذوب آهن و محمد حسن افتخاری رئیس هیئت هندبال استان اصفهان این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
* امیرحسین سالمی بازیکن تیم سپاهان نیز این بازی را از جایگاه ویژه تماشا کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/129225/شکست-سپاهان-مقابل-شهید-شاملی-کازرون
بستن   چاپ