پیام سپاهان
به زودی؛
آزمایش‌ تشخیص کرونا در اصفهان انجام می‌شود
يکشنبه 4 اسفند 1398 - 16:00:43
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سخنگوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به زودی آزمایش‌های موارد مشکوک مبتلا به کرونا در اصفهان انجام خواهد شد.

آرش نجیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون برای تشخیص کروناویروس تنها یک آزمایشگاه در تهران فعال بوده که به زودی این آزمایش در اصفهان نیز انجام خواهد شد.
وی افزود: تعداد محدودی کیت تشخیص بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار داده می‌شود و نمونه‌های مشکوک به این بیماری در آزمایشگاه های اصفهان بررسی خواهد شد، همچنین براساس تصمیمگیری وزارت بهداشت، قرار است، تعدادی کیت در اختیار علوم پزشکی اصفهان قرار گیرد و اصفهان به عنوان قطب بررسی آزمایش کرونا در مرکز کشور معرفی شود.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرد: به دلیل محدودیت تعداد کیت‌های بررسی، نمونه‌های مشکوک با قطعیت بالا آزمایش خواهند شد.
هنوز موردی از ابتلا قطعی به کرونا در اصفهان ثبت نشده است
وی در خصوص موارد ابتلا به این بیماری در اصفهان، گفت: تا این لحظه موردی از ابتلا قطعی به کرونا در اصفهان گزارش و ثبت نشده است.
نجیمی با بیان اینکه علائم بالینی بیماری کرونا، شبیه به آنفلوآنزا است، تصریح کرد: هر فرد که علائم آنفلوانزا و سرماخوردگی دارد، مبتلا به کرونا نیست؛ همه باید به این موضوع توجه کنند، زیرا ممکن است افرادی به صورت خفیف به این بیماری مبتلا و در نهایت درمان شوند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/129183/آزمایش‌-تشخیص-کرونا-در-اصفهان-انجام-می‌شود
بستن   چاپ