پیام سپاهان
عربستان دنبال بهانه‌جویی است؛
تابش: خواهش می‌کنم بازی سپاهان - پرسپولیس به تعویق بیافتد!
يکشنبه 4 اسفند 1398 - 10:28:46
پیام سپاهان - مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: دلیل اصرار ما برای تعویق بازی با پرسپولیس مصدومیت بازیکنانمان نیست بلکه نمی‌خواهیم حقی از باشگاه سپاهان بدون حضور تماشاگرانش ضایع شود.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره درخواست سپاهان برای تعویق بازی با پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر که امروز برگزار می شود، گفت: این مسابقه شاید تعیین کننده ترین بازی لیگ باشد و حساسیت بسیار زیادی دارد. با تصمیمی که برای برگزاری بازی بدون تماشاگر گرفته اند، عملا میزبانی از ما گرفته می شود.
وی افزود: سلامتی مردم اولویت ما هم هست. برای همین اصرار نداریم بازی برگزار شود. خواهش می کنم بازی امروز ما با پرسپولیس به تعویق بیافتد. باشگاه سپاهان سه هزار ورزشکار دارد بخصوص در آکادمی ها که دستور داده ایم تمرین همه آنها تعطیل شود. حرف ما این است که دیدار با پرسپولیس 10 روز عقب بیافتد.
مدیرعامل سپاهان درباره اینکه تقویم لیگ اجازه به تعویق افتادن مسابقات را نمی دهد، یادآور شد: ما که الان هر پنج روز یکبار بازی می کنیم، حاضریم دو هفته، چهار روز یکبار بازی کنیم. چند سال پیش به خاطر ماجرای سرباز احمدی (سربازی که در ورزشگاه اصفهان چشم هایش را از دست داد) سه ماه و نیم خارج از خانه بازی می کردیم. همان زمان با لیگ، در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشتیم. آن زمان سه روز یکبار به میدان می رفتیم. نمی توانستیم در اصفهان میزبان باشیم و برای همین از این شهر به آن شهر و از این کشور به آن کشور در سفر بودیم. حتی پیش می آمد که روزهایی در هتل تمرین می کردیم.
تابش تاکید کرد: ما تجربه بازی هر سه روز یکبار را هم داریم حالا که بازی ها پنج روز یکبار برگزار می شود. خواهش می کنیم بازی امروز به تعویق بیافتد. بازیکنان ما خسته هستند ولی این را تحمل می کنیم تا حقمان ضایع نشود. بازهم تاکید می کنم که سلامت مردم در اولویت است و حاضر نیستیم کوچکترین مشکلی برای فردی پیش بیاید.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا شخصا با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون در این ارتباط صحبت کرده است؟ گفت: شب گذشته با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ تماس گرفتم ولی موفق نشدم با آنها صحبت کنم. امروز درخواست کتبی خود را به فدراسیون می دهیم تا بازی عقب بیافتد. امیدوارم با این درخواست موافقت شود. شنیده ام که مسئولان استقلال وشهرخودرو هم درخواست تعویق دارند. طبیعی است چون هر سه تیم میزبان هستند و می خواهند با حضور هوادارانشان بازی کنند.

پیام سپاهان


مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه هیچ تضمینی نیست 10 روز دیگر شرایط نسبت به الان برای برگزاری بازی بهتر باشد، اظهار کرد: حالا شاید بشود! امیدواریم وضعیت بهتر شود.
تابش گفت: همین حالا که بازی را بدون تماشاگر کرده اند، حدود 300 نفر از عوامل دو تیم، اصحاب رسانه، عوامل برگزاری بازی و ... در ورزشگاه حضور دارند. مگر سلامتی این افراد اهمیت ندارد؟
وی درباره اینکه گفته می شود سپاهان به دنبال تعویق مسابقه است تا مصدومانش به دیدار با پرسپولیس برسند، تاکید کرد: خدا را شاهد می گیرم که اینطور نیست. تا روز گذشته که جلسه شورای تامین برگزار شد، حرف همه انجام مسابقه بود. بحث بدون تماشاگر بودن بازی به یکباره مطرح شد. خوشبختانه تیم خوبی داریم و با غیبت یکی، دو بازیکن مشکلی برایمان پیش نمی آید.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان درباره خبر روزنامه الشرق الاوسط عربستان مبنی بر احتمال به تعویق افتادن مسابقات نمایندگان ایران در آسیا (از جمله سپاهان) به خاطر ویروس کرونا گفت: عربستان از اول این داستان ها را دوست داشته است! اگر از همان روز اول در بحث برگزاری بازی در زمین بی طرف جلوی آنها محکم می ایستادیم الان کار به اینجا نمی رسید! ما وقتی به قطر و امارات رفتیم، در فرودگاه به صورت کامل کنترل شدیم. به نظرم عربستان دنبال بهانه گیری و سوء استفاده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/129126/تابش--خواهش-می‌کنم-بازی-سپاهان---پرسپولیس-به-تعویق-بیافتد!
بستن   چاپ