پیام سپاهان
4 دانشجوی نمونه کشوری از اصفهان انتخاب شدند
یکشنبه 4 اسفند 1398 - 10:28:14 AM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان - چهار نفر از 30 دانشجوی بیست و هشتمین جشنواره تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری از دانشگاه‌های استان اصفهان هستند.

بیست و هشتمین جشنواره تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری با حضور معاون اول رییس‌جمهوری و وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و از 30 دانشجوی نمونه تجلیل شد.
10 نفر از این دانشجویان وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی، هفت نفر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و 13 نفر دانشجوی دانشگاه‌های وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا هستند.
در بین این دانشجویان نمونه، چهار نفر از دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی اصفهان، علوم پزشکی اصفهان و آزاد اسلامی نجف‌آباد به چشم می‌خورند.
این دانشجویان، زهرا کلباسی اشتری دانشجوی مقطع دکترای الهیات - علوم قرآن و حدیث از دانشگاه اصفهان، شیما توکلی دهقی دانشجوی کارشناسی ارشد مجموعه مهندسی مواد و متالورژی از دانشگاه صنعتی اصفهان، حسین عندلیب دانشجوی رشته الهیات و معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و مهدی هادیان برسیانی دانشجوی دکترای حرفه‌ای رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند.
امسال از بین دانشجویان نمونه کشوری، بیشترین آنها به ترتیب از تهران، اصفهان، تبریز و یزد بودند.
سال گذشته، سه دانشجو از دانشگاه‌های علوم پزشکی و هنر اصفهان در جمع 45 دانشجوی نمونه کشور در سال 1397 قرار گرفتند.
اصفهان دومین استان دانشگاهی کشور با حدود 250 هزار دانشجو و 180 دانشگاه و موسسه آموزش عالی است که حدود 10 درصد از نخبگان ایران را در خود دارد و به عنوان یکی از قطب‌های دانشگاهی و علمی و فناوری کشور از جایگاه مهمی در معرفی و شناساندن ظرفیت‌های دانشگاهی ایران به دنیا و دیگر دانشگاه ها برخوردار است.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/129123/4-دانشجوی-نمونه-کشوری-از-اصفهان-انتخاب-شدند
بستن   چاپ