پیام سپاهان
نتایج قطعی شمارش آرا حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان اعلام شد
شنبه 3 اسفند 1398 - 16:30:57
پیام سپاهان - اصفهان- نتایج آرای نامزدهای منتخب حوزه‌های انتخابیه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستانهای کاشان، اردستان، خمینی شهر، نایین و خورو بیابانک و شهرضا و دهاقان، مبارکه، گلپایگان و خوانسار، فلاورجان، شاهین شهر و برخوار و میمه، فریدن و فریدونشهر و بویین میاندشت و چادگان استان اصفهان و ارامنه جنوب کشور اعلام شد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، الهام آزاد از حوزه انتخابیه نایین و خور و بیابانک و سیدجواد ساداتی‌نژاد از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، محمدتقی نقدعلی از حوزه انتخابیه خمینی شهر و سید صادق طباطبایی‌نژاد از حوزه انتخابیه اردستان، سمیه محمودی از حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان ،پروین صالحی از حوزه انتخابیه مبارکه، سیدمسعود خاتمی از حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار، سیدناصر موسوی لارگانی از حوزه انتخابیه فلاورجان، حسینهلی حاجی دلیگانی از حوزه انتخابیه شاهین شهر و برخوار و میمه،حسین محمدصالحی دارانی از حوزه انتخابیه فریدن وفریدونشهر و بویین میاندشت و چادگان، رابرت بگلریان از حوزه انتخابیه ارامنه جنوب کشور به عنوان نمایندگان مجلس یازدهم شورای اسلامی انتخاب شدند.
در حوزه انتخابیه نایین و خور و بیابانک از مجموع 26 هزار و 319 رای ماخوذه، الهام آزاد با هشت هزار و 570 رای انتخاب شد.
در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل سید جواد ساداتی نژاد از مجموع 119 هزار و 928 رای صحیح ماخوذه، با کسب 88 هزار و 946 رای انتخاب شد.
در حوزه انتخابیه خمینی شهر، محمد تقی نقد علی از 69 هزار و 518 رای صحیح ماخوذه، با کسب 36 هزار و 55 رای اکثریت آرا را به دست آورد.
در حوزه انتخابیه اردستان، از 26 هزار و 628 رای صحیح ماخوذه، سید صادق طباطبایی نژاد با کسب 13 هزار و 229 رای به مجلس راه یافت.
در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان از مجموع 57 هزار و 991 رای صحیح ماخوذه، سمیه محمودی با 20 هزار و 542 رای، بیشترین آرا را کسب کرد.
در حوزه انتخابیه مبارکه از مجموع 39 هزار و 196 رای ماخوذه ، پروین صالحی با 12 هزار و 75 رای حائز بیشترین آرای حوزه شد.
در حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار از مجموع 38 هزار و 809 رای ماخوذه ، سید مسعود خاتمی با 21 هزار و 464 رای حائز بیشترین آرای حوزه شد.
رای گیری 2 حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان به دور دوم کشیده شد.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، روز جمعه دوم اسفند در سراسر کشور برگزار شد.
سه میلیون و 600 هزار نفر از جمله 170 هزار و 400 رای اولی، واجد شرایط رای دادن در استان اصفهان بودند.
در انتخابات دوم اسفند 291 نامزد در استان اصفهان با یکدیگر رقابت کردند که از بین آنها 20 نماینده همراه با نماینده ارامنه وارد مجلس می‌شود.
ادامه دارد
برچسب‌ها
ستاد انتخابات کشور اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی
پروندهٔ خبری
انتخابات مجلس در استان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/129084/نتایج-قطعی-شمارش-آرا--حوزه‌های-انتخابیه-استان-اصفهان-اعلام-شد
بستن   چاپ