پیام سپاهان
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد
پاکسازی شهر از تبلیغات انتخاباتی در کمتر از 7 ساعت
شنبه 3 اسفند 1398 - 10:23:39 AM
ایسنا
پیام سپاهان -  معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از جمع‌آوری تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر پس از پایان ساعت رسمی انتخابات خبر داد.

حسین امیری اظهار کرد: با استفاده از تمام ظرفیت نیروهای خدماتی در شهرداری اصفهان، چهره شهر در کمتر از 7 ساعت از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی شد.
وی ادامه داد: تمام اکیپ های خدماتی و بازیافت که بیش از 3000 نفر نیرو در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان هستند، با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مجهز به کارواش از جمله جدول شور و همچنین دیوار شور و ماشین های حمل بازیافت کار پاکسازی و شستشوی جداره دیوارها وخیابان های شهر را انجام دادند.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد که اگر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شود، شهرداری اصفهان آمادگی کافی را برای ایجاد فضاهای تبلیغاتی دارد.
امیری تصریح کرد: در راستای زیبایی شهر و جلوگیری از آسیب به مبلمان شهری، شهرداری اصفهان قبل از شروع تبلیغات با برگزاری جلسات مختلفی تمهیدات لازم در خصوص تعیین نقاط جهت تبلیغات مجاز برای کاندیداها انجام داده بود، بر همین اساس اقدام به نصب 6500 پنل تبلیغاتی در سطح شهر نمود تا نامزدها بتوانند پوسترها و سایر اقلام تبلیغاتی خود را در این محل‌ها نصب کنند.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/129012/پاکسازی-شهر-از-تبلیغات-انتخاباتی-در-کمتر-از-7-ساعت
بستن   چاپ