پیام سپاهان
رییس ستاد انتخابات:
مشارکت انتخاباتی اصفهانی‌ها از بعد از ظهر امروز افزایش یافت
جمعه 2 اسفند 1398 - 22:01:27
پیام سپاهان - اصفهان- رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: میزان مشارکت مردم این استان از بعدازظهر امروز افزایش پیدا کرد.

حیدر قاسمی جمعه شب در جمع خبرنگاران بدون اشاره به میزان مشارکت مردم استان در انتخابات اظهار داشت: افزایش مشارکت مردم نشان‌دهنده این است که آنها طبق عادت گذشته، رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول کرده‌اند.
وی یادآور شد: مردم بطور معمول به تمدید زمان رای‌گیری عادت کرده‌اند و پیش بینی‌ها حاکی از این است که انتخابات تا ساعت 23 امشب تمدید شود.
رییس ستاد انتخابات استان اصفهان اضافه کرد: تمدید مهلت رای‌گیری پس از ساعت 23 به تصمیم مسوولان کشوری، وضعیت حوزه‌های اخذ رای و استقبال و درخواست‌های مردمی بستگی دارد.
به گفته قاسمی، تمدید مهلت انتخابات تا ساعت 23 بطور ساعتی و سراسری خواهد بود اما پس از آن از طریق مسوولان استانی و شهرستانی در حوزه‌ها اعلام خواهد شد.
سه میلیون و 600 هزار نفر از جمله 170 هزار و 400 رای اولی، واجد شرایط رای دادن در استان اصفهان هستند.
نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 15 حوزه انتخابیه استان از جمله حوزه اقلیت‌های مذهبی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
2 هزار و 838 شعبه اخذ رای در استان اصفهان در نظر گرفته شده و دست‌کم 60 هزار نفر برای برگزاری انتخابات این استان همکاری دارند.
برچسب‌ها
اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری اصفهان
پروندهٔ خبری
انتخابات مجلس در استان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/128970/مشارکت-انتخاباتی-اصفهانی‌ها-از-بعد-از-ظهر-امروز-افزایش-یافت
بستن   چاپ