پیام سپاهان
/روز انتخاب/مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان:
مردم همیشه پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند
جمعه 2 اسفند 1398 - 15:31:04
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به پخش زنده برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از پنج نقطه شهر اصفهان، گفت: حضور مردم اصفهان در انتخابات تا این لحظه گسترده بوده و نشان می دهد مردم ما همیشه پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.

بهرام عبدالحسینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم ما به خوبی می دانند که برای انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیده شده و خون شهدای زیادی برای دوام و بقای آن به زمین ریخته شده است و نباید اجازه دهیم خدای ناکرده این زحمات و خون های ارزشمند به هدر رود.
وی با تأکید براینکه مردم باید از حق رأی خود دفاع کرده و با انتخاب کاندیداهای اصلح، نمایندگانی متدین و متخصص راهی مجلس شورای اسلامی کنند، افزود: نمایندگان مجلس با تصمیمات خود به روند رو به رشد کشور و اعتلا و سربلندی روزافزون نظام اسلامی کمک می کنند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با بیان اینکه اگر امروز انتخاب درستی نداشته باشیم، نمی توانیم در مسیر پیشرفت و سربلندی کشور حرکت کنیم و به افقی که رهبر معظم انقلاب اسلامی دیده اند برسیم، گفت: باید کسانی را انتخاب کنیم که در راه رسیدن به اهداف بلند، نظام اسلامی را هموار کنند.
عبدالحسینی با تأکید براینکه یک مجلس شورای اسلامی قوی، بازوی قوی برای قوه مجریه و قضائیه است، تصریح کرد: بخشی از مسائل و مشکلات به عدم وضع قوانین درست و شفاف برمی گردد که مجلس مقتدر می تواند با تصویب قوانین دقیق و همه جانبه، در راستای تسهیل امور کشور گام بردارد.
وی با اشاره به اینکه مردم مومن و ولایتمدار اصفهان تاکنون برای انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیده و در تمام صحنه ها حضور داشته اند، گفت: در دوران جنگ تحمیلی، اصفهان بیش از 23 هزار شهید گرانقدر را تقدیم کرد و امروز نیز با حضور حماسی خود بار دیگر نشان می دهد که همواره پشتیبان انقلاب، نظام اسلامی و مقام معظم رهبری است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/128931/مردم-همیشه-پای-انقلاب-و-نظام-اسلامی-ایستاده-اند
بستن   چاپ